Yes, we zijn er weer.
Voor degene die ons nog niet kennen, Bonita is mijn lease/verzorgpony. Ze is nu 14 jaartjes jong, heeft M dressuur gelopen en is voor mij de perfecte leerpony. Heerlijk eigenwijs maar met ontzettend veel potentieel. Ze is een tijdje door verschillende ruiters gereden en heeft daarom behoorlijk wat kuren gekregen. Ik rij op haar sinds oktober '07 en de laatste tijd gaan we echt met sprongen vooruit. We trainen nu op B-L niveau en ik hoop binnenkort een startkaart aan te vragen. In de tussentijd werken we lekker door en genieten we van het mooie weer!
Zoals ik al zie heeft Bo behoorlijk wat kuren gehad. Ze was niet meer gewend om nagefelijk te lopen dus daar zijn we hard mee aan de slag gegaan. Nu loopt ze heerlijk ontspannen en probeer ik haar achterhand meer de activeren. Ze heeft van zichzelf niet zulke ruime gangen, dus het is voor mij hard werken
Verder zijn we veel bezig met een snelle reactie op mijn been, een constante aanleuning en het rechtrichten. Maar goed, ook ik moet zo aan mijn dingetjes werken
namelijk:- tenen naar binnen
- hakken naar beneden
- voor me kijken

- van die pianohandjes af...maar het is volgens mij al wel beter

Nou, de foto's zijn gemaakt door N-fotografie. Dus Nikki, HEEL ERG BEDANKT! Ze zijn prachtig

1) Meet Bonita!

2) netjes over de rug

3) heerlijk!

4)

5) lekker actief.

6) jammer dat ze niet vierkant staat, maar wel netjes ontspannen

7) mooi beenwerk! Lekker ontspannen

8)

9) wat ik hier met mijn teen doe?!
Verder loopt Bo heel netjes!
10)

11) de galop gaat nog erg moeizaam, dus ik ben heel blij met deze foto

12) neusje er wat meer uit...

13) gaaf beenwerk en netjes over de rug

14) belonen...brave Bo!

15) en natuurlijk lol met je knol! Allebei moe maar zeer voldaan!

Nou, ik hoop dat jullie ook zien dat we goed vooruitgaan
Opbouwende kritiek is welkom! groetjes,
Marieke & Bonita