Bolivia geschoren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Bolivia geschoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 23:20

Afbeelding

Haar lieve koppie is al weer veel alerter dan 6 weken geleden.
Ze is ook niet dun meer. Zoals je ziet zijn haar billen niet zo mooi nog en ik vraag me ook af of er witte haren zullen teruggroeien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:23

Zo ziet er echt goed uit...
Vooral als je zag hoe ze eruit zag toen ze in de stal naast misty stond...
Ze is meteen weer vrolijker, toen in de stal naast misty was ze toch altijd een beetje down...
echt leuk Haha! dat het weer zo goed gaat

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:24

Wat heeft Bolivia dan op haar kont Verward gewoon witte haren ofzo? Zo ziet het er een beetje vaag uit...
maar voorderest heel leuk paardje Lovers

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:29

als ik het goed had had ze zoiets als rainrot gehad he?
maar goed ze ziet er idd weer goed uit en ook idd weer stuk vrolijk Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 23:32

Ja ze zat van haar schoft tot haar staart onder de rainrot. Vooral haar kont was heel erg. Het is nu wel genezen, maar er moet nog haar teruggroeien.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:45

wat eeuwig jammer dat ze het daar op die stal zover hebben laten komen.
Ik vond en vind het zo'n leuk paard.
Ik weet nog van het begin dat het best een zwaar paard was of dat leek ze op foto's
Ik vind d'r echt heel erg leuk en nu ook met de rainrot dat koppie Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 23:54

Klopt ook, kijk maar in mijn profiel. Ze was echt wel een stevige merrie. Ronde billen enzo en stevige bovenbenen. Maar ze is echt wel gevoelig voor afvallen enzo, want het is best snel gegaan.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:57

Jemig, nu ik zie waar het allemaal gezeten heeft schrik ik er nog meer van. Niet te geloven dat ze er bij die andere stal niets aan gedaan hebben. Frusty

Ze ziet er zo op de foto al weer best goed uit en ze heeft inderdaad een heel lief koppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:07

Zoals je het toen beschreef klonk echt heel ernstig, op deze foto's kun je goed zien dat ze wel al weer een heel eind opgeknapt is. Goed werk!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:53

Het is inderdaad een goede beslissing geweest om haar terug te halen, en voor iedereen een les, om je paard niet zomaar als draagmerrie uit handen te geven. Ik ben voor Bolivia erg blij dat jij nog steeds haar eigenaresse bent. Als ik haar zo zou zien, zou een eigen veulentje misschien ook niet verkeerd zijn?

En de rainrot: volgens mij komt daar gewoon donker haar voor terug hoor. En anders kun je altijd nog zeggen dat het een appaloosa is?

Je suis Charlie.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 09:43

wat lijkt ze klein op die foto's joh!!!
Zou fijn zijn als er gewoon donker haar terugkomt waar nu die rainrot zit. Camilla van Nathalie heeft volgens mij ook gewoon weer donker haar terug?? Ik vind t nog steeds super dat je Bolivia zo snel weer hebt opgehaald, en dat koppie.. Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:14

Leuk paardje hoor! Ik hoop dat de haren weer netjes terug groeien..!
Wanneer hebje haar geschoren dan?

"What we call human nature, is actually human habit.."

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:27

ik vind die kleur die ze zo heeft echt heeel erg mooi
die plekken van die rainrot zien er alleen niet zo fijn uit Scheve mond maar dat komt vast wel weer goed Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 69 bezoekers