Ik rij zelf nog niet echt super, maar daar wordt aan gewerkt. Dus niveau is erg laag

De punten die ik tijdens mijn eerste les tegen kwam waren:
- mijn houding, ik zit niet recht op en ik houd mijn armen overstrekt
- hij was op sommige momenten totaal niet aan het been en had even een eigen willetje
- in de juiste stelling door de hoeken gaan is ook erg moeilijk
- daarnaast heb ik een probleem met halthouden... hij gaat dan altijd erg wijdt staan en niet netjes bij elkaar... dat moet dus ook actiever

Hier de foto's
1. Net opgestapt en nog richting de bak, hier zie je ook al het halthoud probleem

2. Eerst rustig stappen... Hier zie je heel goed dat ik mijn armen verkeerd houd en mijn houding slecht is

3. De draf ziet er over het algemeen zo uit. Ik kijk echt de hele tijd naar beneden...

4. Soms gaat het ook zo...

5. De tenen wijzen ook heel mooi naar buiten.... Dat is ook nog een punt waar ik op moet letten

6. Soms ben ik ook even de rem kwijt... Dan gaat ie iets te hard...

7. Nog een draf foto

8. Hier ging het ook weer even veel te hard....

9. Van hand veranderen

10. En nog even stappen

11. Hij heeft er ook nog wel eens een handje van om de teugels uit mijn handen te trekken... Dan trekt hij mij ook gelijk mee naar voren... Dit moet ik ook meer zien te voorkomen.

Mijn instructrice let op het moment veel op mijn houding, krijg erg vaak tijdens de les te horen recht op zitten, armen ontspannen, en hakken uittrappen

Commentaar heel graag maar wel een beetje vriendelijk voor deze recreatieruiter