Sanne (zasread@bokt) maakt wel vaker foto's van mij en Boykin. 6 juni kwam Sanne weer langs

Een paar dagen daarvoor hadden we weer even een dipje gehad. Boykin wou even niks van me weten en was erg vervelend met rijden. Het vervelende was er de 6 juni wel uit, maar af en toe ging hij wat te diep lopen, ook toonde hij af en toe nog wel wat verzet met moeilijke dingen (zoals de galop).
Ik heb Boykin nou bijna een jaar en we zijn pas sinds kort bezig met "serieus" rijden. We rijden geen wedstrijden. Hij was eerst erg scheef doordat ik een verkeerd zadel had. Boykin is nog gemasseerd en sindsdien gaat het een stuk beter. Ook met de hulp van Sanne zijn we een stuk verder gekomen! (Nogmaals heel erg bedankt Sanne, ook voor de foto's!)
De galop blijft voor ons nog een moeilijk punt. Maar daar zijn we druk mee bezig.
Ik weet van mezelf dat ik niet altijd even netjes zit. Moet vooral meer rechtop zitten, m'n hakken naar beneden houden en m'n tenen naar binnen.
En ook mag ik weleens wat meer lachen, vind dat erg moeilijk als ik me aan het concentreren ben

Ook moet ik erbij vermelden dat Boykin net een diesel is. Hij moet even opstarten, maar als hij eenmaal loopt, dan loopt ie ook.

Instappen.

Andere kant stappen.

Drafje

Begint al wat te ontspannen

Even tussendoor stappen.

Leuk plaatje

Hier loopt ie lekker actief, maar gaat ie dus iets te diep.

Hier vind ik hem persoonlijk erg fijn lopen.

Galop op de moeilijke kant. Hij sprong dit keer in 1 keer goed aan.

Andere kant galopje.

Nog even lekker draven.
Binnenkort is Boykin een jaar bij mij en maak ik wel een overzicht van het hele jaar.
Hoop dat jullie wat tips voor me hebben