Foto's van mijn klein Zoë'tje ... AKTIE en ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Foto's van mijn klein Zoë'tje ... AKTIE en ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 23:02

Hier voor de verandering wat foto's van ons klein Zoë'tje ... (met commentaar)


Ga je staan gapen, JA??? (let op de witte tandjes)
Afbeelding

Dat ben ik met mijn mama, maar die wou alleen 'r kont laten zien ...
Afbeelding

Maar als ik DAT dan zie, zo'n kont, zo'n grote wil ik later niet hoor ..., dan ga ik lopen hoor!!!!!! Tong uitsteken
Afbeelding

En dan toon ik 's tegen mama wat ze moet doen om wat minder dikke kont te krijgen ... ZOZIE!!!!!!!!
Afbeelding

OK MOM, zo slecht zie je er ook weer niet uit ... KNAPPE GRIET Hé ... (maar zeg het niet verder of ze steekt het nog in 'r bol!)
Afbeelding

Ik kan ook "COOL" zijn hoor, ... zie maar 's (en trouwens, mams, ik zal later véééééél knapper worden ... gnagnagna Haha!)
Afbeelding

Mmmmm ... is er aan de overkant niets beters te verdienen dat dat groen spul???
Afbeelding

Dan ga ik maar even één drinken aan de bar! Haha!
Afbeelding

Ondertussen is ze het vossige kleurtje die 'r veulenvacht werd kwijt (ze is zwart geboren) en is nu net niet hitzwart in 'r wintervachtje ... dat de lente maar vlug komt dat we eindelijk het definitieve kleurtje weten van m'n kleine grote schat! Deze foto's zijn van de late zomer ...

Nieuwe foto's worden morgen verwacht ook van m'n tinkertje ... dus ... meer op komst!
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 07-01-03 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:02

oei je vergeet de [img] en [/img] geloof ik!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:03

Afbeelding

ja dus; quotejes moeten imgjes worden Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 23:07

Done!!! Zat inderdaad verkeerd ... t'is al laat en koud hé, hersens zijn deels bevroren vrees ik! Toch maar even checken of ik m'n kids geen vers hooi gegeven heb ... Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 15:21

Amaai, zoveel enthousiasme had ik ook weer niet verwacht hoor ... Extreme duivel

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 15:39

ik vind ze heel mooi!!! koddig veulen *LOL* ik ben ze nog niet tegengekomen, maar zou dat wel eens willen. de moeder is idd een knappe meid, ze staat er errug mooi op!! goeie actiefoto's ook, zonder beweging, dat lukt me niet Lachen gna gna 'drinken aan de bar' *LOL* *LOL*

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 16:00

Moet 's afkomen hé ... het is niet zo moeilijk voor je om te weten waar ik woon! Oh, en bewegende aktiefoto's liggen ofwel aan een te lange sluitertijd van je fotocamera, of als je die niet kan instellen moet je de beweging iets proberen mee te volgen terwijl je afdrukt. t'kost even oefening als je het manueel moet doen, maar het kan wel! Ik heb wel een vrij goede semiprof. camera ... dat scheelt natuurlijk ook veel hé!