Cool Crystal @ voorronde zitcompetitie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Cool Crystal @ voorronde zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:27

Zo, vandaag was de voorronde van de zitcompetitie bij ons, en ik reed natuurlijk mee Tong uitsteken
Dit was de 2e keer dat ik op Coolie zat, normaal rij ik 'n 3 jarige pony (Amigo), alleen met hem deed ik niet hieraan mee omdat ie nog zo jong is, en zeker in de buitenbak met al die auto's enzo wil ie nog wel 'ns schrikken Vork
Dus ik zou wel ff met Cool mee rijden *LOL*
Coolie is 'n (als ik 't goed heb Tong uitsteken ) 5 jarige vosmerrie, van 1.58 Lachen
Ik zou om 15.45 moeten, voorop (zo'n proef rij je altijd met 4-en), alleen 't was nogal uitgelopen, waardoor ik er al om 15.15 opzat, maar pas rond 16.00 m'n proefje moest rijden Nagelbijten / Gniffelen
Dus maar 40 minuten gestapt, en 'n paar rondjes gedraafd Clown
Cool hing onwijs in m'n hand, ik heb dan ook 'n 4.5 voor m'n handhouding (helemaal terecht, je zult op de foto's ook wel zien dat ze echt overal heen gaan, en dat Cool nogal vaak hangt Nagelbijten / Gniffelen
Cool was ook echt niet goed aan m'n been, maar ze had 't warm, en was 'n beetje chagrijnig Nagelbijten / Gniffelen
Was ook nog 'ns ongesteld, dus dat was helemaal fijn Nagelbijten / Gniffelen Clown
Ik zit idd redelijk kort, maar dat is omdat ik nogal buikpijn had Vork
En ja, ik heb onwijze kapstokken, weet ik zelf ook, ik probeer ze ook zoveel mogelijk recht te houden, maar als mijn knieën recht naar voren staan staan mijn tenen naar buiten, dus dat is nogal moeilijk voor mij Knipoog
Oja, bij de zitcompetitie is het verplicht dat er iets aan hangt (bv. bijzet, elastiek enzo Knipoog ), dat bepaal ik dus zelf niet, dus daar graag geen commentaar op Knipoog
Afbeelding
1.Lekker aan 'n lang teugeltje stappen Lachen
Afbeelding
2.Ooh, m'n handen Huilen
Afbeelding
3.Hier ook Huilen
Afbeelding
4.Net voor 'n gebroken lijn, ik weet niet waar m'n benen heen gaan Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
5.Grrr, hakken uitdrukken Boos! Handen zijn hier al beter Lachen
Afbeelding
6.Hier lijkt 't of m'n beugels scheef zitten, maar de foto is schuin genomen Tong uitsteken
Afbeelding
7.'t Stuk zonder beugels, hier liep ze nogal te klóten Nagelbijten / Gniffelen M'n hand is hier te streng Knipoog
Afbeelding
8.Dit stuk zonder beugels was redelijk, alleen m'n handen Verdrietig
Afbeelding
9.Blíjven lachen Huilen van het lachen
Afbeelding
10.Net beugels uit aan 't doen en over de hals aan 't leggen Tong uitsteken
Afbeelding
11.Redelijk, alleen die tenen Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
12.Beetje wazige foto, maar hij is redelijk Ja
Afbeelding
13.Net voor 't groeten Tong uitsteken
Afbeelding
14.Net na 't groeten Lachen
Afbeelding
15.En Sofie met Sam, daar zijn we iets met onze handschoentjes aan 't doen Huilen van het lachen
Naja, bij de prijsuitreiking was ik als ik 't goed heb 17e (of 15e Huilen van het lachen ) van de 44, ben ik toch erg blij mee Ja
95 Punten in totaal Lachen
Heb d'r na 2 ice tea's gedronken, en toen was ik nog niet afgekoeld Huilen van het lachen
't Was echt snik heet Nagelbijten / Gniffelen
Oja, nu je toch gekeken hebt, wil je dan ook 'n reactie achterlaten? Lachen
Graag niet alles herhalen, en ook graag opbouwend Lachen

Lieset

Re: Cool Crystal @ voorronde zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:33

Ik vind het er netjes uit zien. Soms misschien wat meer je hakken uitdrukken.
Ik vind je handhouding netjes. Vrijwel altijd rechtop Knipoog.

17e van de 44 is erg netjes. Heb je goed gedaan Pling.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:12

commentaar geef je zelf al wel..
en dat van hulpteugels vind ik onzin.. maarja kan jij ook niks aan doen Knipoog
probeer wel knik in je ellebogen te houden Tong uitsteken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:19

Moderatoropmerking:
Berichten die niet aan de regels van HAW voldoen verwijderd.
Het is niet de bedoeling om hier een discussie te voeren of het gebruik van een hulpteugel wel of niet vanuit de FNRS verplicht wordt.
Daarbij zou het leuk zijn om te proberen niet alleen het commentaar van de topicstartster te beamen maar tips te geven hoe ze die eventuele problemen kan oplossen.

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:35

Het zijn mooie foto's , wat is cool crystal toch een modelpaard Ja.
Handen meer rechtop, en beetje knik in die elleboog.

Het ging goed, en je kun blij zijn met je punten Haha!.

ireika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:38

Ziet er fijn uit! maar probeer inderdaad je handen rechtop te houden maar vooral ook bij elkaar, af en toe zit er bijna een halve meter tussen je twee handen, en gaan ze heel laag
succes nog!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:11

Volgend jaar ga je vast wel door! Zag er allemaal best netjes uit, maar idd de kapstokken moet je aan werken, en volgend jaar beter timen dat je niet ongesteld bent! Haha. Zit makkelijker!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:12

Iemand misschien tips voor mijn tenen?
Ze rechthouden is voor mij nl. heel moeilijk, omdat ik mijn knieën dan naar binnen moet draaien, en dat kost me al veel moeite, en dan ga ik m'n knieën aan 't zadel vastklemmen, en dat is ook weer niet geweldig Nagelbijten / Gniffelen

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:13

Ik vind het er ook netjes uitzien hoor!
En 44 in jou Categorie , Jeetje, bij ons zijn het er nooit meer dan 10, zo weinig dus maar.

Voor je tenen, dit probleem heb ik zelf precies zo, wat voor cijfer had je ervoor? Ik vorige week een 7. Ik oefen soms met papiertjes bij mn bovenbenen, die moeten dan blijven liggen, en meestal lukt het wel aardig dan.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:42

Papiertjes tussen het zadel en je been zou ik niet doen omdat je dan juist gaat klemmen.
Tenen is vaak een kwestie van oefenen zodat je spieren beter in de juiste vorm komen.
Dus je tenen zodanig naar binnen doen dat je nog net ontspannen kunt blijven zitten. En dan iedere keer een stapje verder gaan.

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:33

Naomi Lachen
Leuke foto's hoor! Ik vind dat je er netjes op zit, af en toe mag je wat meer knik in je armen hebben, en je handen op hun plek houden. Maar als je pony zo gaat hangen is dat ook lastig. Tips voor je tenen heb ik niet echt, blijven oefenen denk ik. Ja