Nieuw filmpje van scheve Juul

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Nieuw filmpje van scheve Juul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 19:14

*Hoopt heeeel erg dat het filmpje het nu wel doet, na veel moeite gedaan te hebben met bewerken en uploaden*
Hier dan nog maar eens het verhaal dat ik al 2x eerder op heb gehouden...

Hier het tweede topic ter ere van mijn bijrijdpaard Julia (v. Renville). Julia is scheef gebouwd, en daarom is het nog heel wat werk om haar goed aan het lopen te krijgen, en haar weer een beetje recht te maken.
Ik ben nu met haar bezig vanaf maart ongeveer, en ik rijd haar gemiddeld 2x per week.

Het filmpje is een compilatie van 2x rijden. Ik heb nog geen eigen zadel voor haar, daarom rijd ik met zadels van anderen. Het eerste zadel is een dressuurzadel, en het tweede een springzadel. Vandaar ook dat ik nogal anders zit.

Julia heeft de neiging om nogal in haar eigen houding te gaan lopen, en zo niet echt te ontspannen. Ik heb soms mijn handen wat breed staan – dat komt omdat Julia het zo makkelijker vindt om mijn hand op te zoeken.

Het is nogal een hittepetit, waar je niet teveel fout bij mag doen. Ze is nogal snel beledigd. Ach gut Als je haar met egards behandelt gaat alles prima. maar ja, soms wil je ook wel eens iets wat zij niet wil... Ach gut

Commentaar op mezelf heb ik genoeg, maar ik laat het aan jullie over.

Als je wil weten hoe het er eerst uitzag, kun je hier kijken: [HAW] Julia (met uniek dekje :P) - filmpje!

Ik vind het zelf al erg verbeterd vergeleken met de vorige keer Lachen

Het kostte erg veel tijd om het filmpje op internet te krijgen, dus een berichtje zou erg leuk zijn *LOL*!.

Nou, hier is het filmpje! http://pcbcn10.phys.rug.nl/~machteld/jj.mpg

Adin

Re: Nieuw filmpje van scheve Juul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:51

er gebeurd bij mij niets als ik de link aanklik...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:07

je moet hem even de tijd geven om te laden Lachen. Hij opent met een mediaspeler. Ik snap het nu echt niet meer als hij het niet doet want op al mijn computers doet 'ie het wel.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:08

bij mij doet het laatste filmpje het ook niet. Ik moet een of andere aanvulling downloaden van media player en dan heb ik het gedownload en dan doet hij het nog niet.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:17

Ik snap er echt helemaal niets van... ik probeer hem nu via googlevideo. Hier doet hij het overal! Krijgen jullie een foutmelding ofzo?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:19

Het filmpje doet het niet. WMP geeft een foutmelding dat het filmpje verkeerd is gecodeerd. Probeer het anders via YouTube?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:20

youtube gaat altijd fout bij mij, na ongeveer 8 uur uploaden...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:34

Ik kreeg net melding dat hij het deed Clown

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:39

En helaas, het filmpje doet het dus nog steeds niet. Hier gaat een slotje op. Je filmpje doet het waarschijnlijk bij jou wel omdat die in het geheugen van je computer staat.
Je mag een nieuw topic openen als je filmpje het doet. Een tip, druk op de pb toets van deze openingspost, en je hebt deze post in een quote. Dan kun je het makkelijk kopiëren naar een nieuw topic en de goede link invoegen.