Hier dan nog maar eens het verhaal dat ik al 2x eerder op heb gehouden...
Hier het tweede topic ter ere van mijn bijrijdpaard Julia (v. Renville). Julia is scheef gebouwd, en daarom is het nog heel wat werk om haar goed aan het lopen te krijgen, en haar weer een beetje recht te maken.
Ik ben nu met haar bezig vanaf maart ongeveer, en ik rijd haar gemiddeld 2x per week.
Het filmpje is een compilatie van 2x rijden. Ik heb nog geen eigen zadel voor haar, daarom rijd ik met zadels van anderen. Het eerste zadel is een dressuurzadel, en het tweede een springzadel. Vandaar ook dat ik nogal anders zit.
Julia heeft de neiging om nogal in haar eigen houding te gaan lopen, en zo niet echt te ontspannen. Ik heb soms mijn handen wat breed staan – dat komt omdat Julia het zo makkelijker vindt om mijn hand op te zoeken.
Het is nogal een hittepetit, waar je niet teveel fout bij mag doen. Ze is nogal snel beledigd.

Commentaar op mezelf heb ik genoeg, maar ik laat het aan jullie over.
Als je wil weten hoe het er eerst uitzag, kun je hier kijken: [HAW] Julia (met uniek dekje :P) - filmpje!
Ik vind het zelf al erg verbeterd vergeleken met de vorige keer

Het kostte erg veel tijd om het filmpje op internet te krijgen, dus een berichtje zou erg leuk zijn

Nou, hier is het filmpje! http://pcbcn10.phys.rug.nl/~machteld/jj.mpg