Vandaag zijn ik en Stef_winston weer eens bij Robin en Dinlle geweest en dus dan gelijk ook maar wat @ work foto's.
Voordat je commentaar gaat geven wil ik eerst dat je dit doorleest:
Robin is een hele moeilijke pony. Stefanie heeft hem zelf ingereden, hij is daarna heel raar gaan doen.
Het was alleen maar met rijden bokken steigeren bokken steigeren en dat was het dan ook.
Robin heeft Stefanie er wel honderd keer afgegooit, en was totaal niet te handelen.
Ik zie een heel erg leuke uitdaging in hem en ben nu dus ook bezig met hem wat ontspannen te laten lopen.
Robin kijkt altijd ontzettend vrolijk *kuch* en we hebben er gewoon wat van gemaakt.
Verder heeft robin nog wat truucjes: Naar stap moet je veel aansporen.
Naar draf haast niet en je benen heel stil houden. In galop je benen niet aandrukken anders gooit hij je eraf.

En dan komt er ook nog het normale irritant gedoe erbij

Maar hij is lief hoor

Ik weet dat het niet helemaal het perfecte plaatje is, ook niet qwa maat, maar als je er een kindje van 10 opzet, dat wil je niet zien..
Eigen commentaar:
- Door Robins getrek en gebok zet ik mijn hand vast. Hij probeert ook steeds gras te eten, logisch als je in het weiland rijdt

Normaal zet ik mijn hand veel minder vast.

- Mijn tenen! Maar het valt ook niet mee op zo'n kleine dreutel hahaha..
- Hakken af en toe wat meer uitdrukken.
Er staat ook nog commentaar per foto

1

Hier werd Roob weer wat sterk en begon een beetje irritant te doen.
2

Ik had na foto 1 even op e volte gereden, en van hand verand. Hij was nog steeds aardig sterk.
3

Net beenwerk, naar hlsstrekken toerijden (vandaar de teugels wat losser, hij reageert er nog niet erg soepel op)
4

Hier beloonde ik hem. Dat koppie

5

Even met zweetdeken op.
6

Hier begon hij uitzichzelf te diep te lopen. Opzich toch nog een fijne foto, maar hij versnelde wel veer en duikelt op de voorhand.
7

Maar eigenlijk zijn we gewoon hele grote vrienden

8

Vraag me niet wat ik hier doe.

De foto's zijn heel erg verslechterd door dat stomme tinypic.