Jolien87 schreef:eerlijk gezegd ben ik geen voorstander van grote mensen op kleine paardjes, ookal kunnen ze het wel dragen. het ziet er gewoon niet mooi uit vind ik.
Natuurlijk is het misschien niet de meest perfecte combinatie om te zien, maar dat wil nog niet zeggen dat het er gewoon niet uit ziet.
Denk dat dat inderdaad heel persoonlijk is, zat mensen die er niet zo'n probleem van maken en zat die gelijk vol er tegenin gaan.
Ik heb het idee dat er tegenwoordig door veel mensen gekeken wordt naar het plaatje... en niet naar wat KAN. Ik kijk liever naar wat het paard in kwestie aan kan en hoe het rijtechnisch eruit ziet. Ik zie liever een voor het plaatje te groot, maar voor het paard niet te groot iemand die leuk aan het rijden is dan iemand die perfect in het plaatje past maar het paard toch in de weg zit, door bijvoorbeeld teugeldruk en beenhulpen die verre van subtiel zijn ofzo. Dit is niet persoonlijk bedoeld ofzo, maar wilde gewoon even jou zin lenen
@TS: ik vind het knap, ze zijn toch lastig te rijden vind ik, niet de makkelijkste op aarde.
Het is ook lastig om meer lengte in de hals te krijgen als er niet erg veel hals zit!
Leuk hoe je met ze bezig bent, zowel ohz als voor de wagen.