En hoe het was? Alsof er nooit iets is gebeurd..

Natuurlijk is van zowel opzij als bovenaf heel goed te zien dat er 'iets niet klopt', maar als ik hem onder me voel bewegen en zie hoe hij er lol in heeft is er dus niets aan hem te merken!
Ik was vooraf van plan om 7 minuten te stappen, minuut of 3 te draven en dan weer uit te stappen, maar dat ging een beetje anders

Hij draafde nl met zo'n gemak en plezier rond dat ik toch denk ik al bij elkaar zo'n 8 minuten gedraafd heb en ook al beide kanten op gegaloppeerd! En het was zó vertrouwd en fijn, ben helemaal happy! Bliksem had er ook zichtbaar plezier in en dat voelde zó goed

Wat galopperen betreft, dat stond dus ècht niet in de planning voor de 1e keer, maar het ging dus super en daar gingen mijn gedachten: Zal ik galopperen? Nee, is te vroeg! Aan de andere kant loopt hij wel super lekker, dus toch? Ach wat, we proberen het gewoon!
En daar gingen we!

Shanna, een mede moderator van Bokt heeft foto's gemaakt en Jorie heeft filmpjes geschoten. Shanna gaf aan dat ze hem verbazend recht in zijn lijf vond en al mooi ontspannen (vooral in draf) en Jorie gaf me als compliment dat ik gewoon lekker ben gaan rijden en niet liep te miepen of het wel kon

De foto's van Shanna:
Valt me van de foto's wel op dat ik toch wat vaak ver naar voren zit met mijn bovenlijf. Mooi iets om aan te werken!
Dat ik zoveel naar beneden kijk is omdat ik hem goed in de gaten hield wat zijn reacties op het rijden betrof.
Alles staat hier: http://www.specialshots.nl/fotoshoots/Djilan/index.html
Hier een selectie:
Joehoe dit is leuk! (zelf was ik hier nog wat gespannen over hoe het zou gaan allemaal)

Hoezo ik heb nergens last van! Zowel goed voorbeengebruik als een mooi onderkomend achterbeen

We have fun

Hoezo ik kan niet lekker laag en ontspannen lopen!

Nog zo 1:

Me is happy!

Portretje:

En de filmpjes!
Stappen:

Galop:

Het ging zo lekker dat ik de teugels maar even in 1 hand heb genomen. Heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder op hem gedaan

En linksom (waar hij zowaar in 1x goed aansprong, iets waar ik normaal gesproken meer moeite mee heb met hem!!

Vandaag heb ik er voor de 2e keer opgezeten en hij liep weer net zo fijn. Ik ben echt super blij ermee!