Ik blijf jullie geloof ik bestoken met foto's. Maar het gaat dan ook elke keer weer wat beter en dat wil ik graag met jullie delen.

Vie schreef:Het is de bedoeling om Ink eerst een beetje los te krijgen. Dit probeer ik te bereiken door veel figuren (voltes, slangenvoltes, ...) te rijden. Ook probeer ik haar iets langer en lager in te stellen. Daarnaast moet er ook nog wat aan mijn eigen houding gesleuteld worden. Mijn handen mogen vaak wat hoger + dichter bij elkaar en soms knik ik ze in. Daarnaast moet ik er op letten dat ik niet voorover val. Ook mijn tenen lijden soms een eigen leven, al gaat dit gelukkig alweer een stuk beter dan 'vroegah'.
Genoeg om aan te werken dus.
Als alles goed gaat, gaan we na mijn examens lessen. Deze zomer zullen we onderling gaan starten in de B.
Ik vind het er iig elke keer beter uit zien, ook mijn houding gaat stukje bij beetje weer vooruit. Mssn lag het dan toch ook een beetje aan de al maanden niet meer gebruikte spieren en balans?

Lekker ontspannen beginnen.
Daar heb je dat knikje weer.

Maar ik heb er aan gewerkt:

Ik was geloof ik iets tegen Suz aan het uitleggen van duimen omhoog.

Galop: nog steeds last van het 'eigen-leven-leidend-handje'

Ik heb ook voor de eerste keer gesprongen met Ink.

Lol had ik iig wél!

Laag beginnen. En dat vond ik dan nóg hoog.

Meer meegeven...
En nog een lekker rondje galop om af te sluiten.

Tips en commentaar zijn welkom, heel graag zelfs, maar liefst wel onderbouwd zodat ik er ook iets aan heb.