We hadden eerder al o.a. Christine Stuckelberger, Ingrid Klimke, Klaus Balkenhol, Gerd Heuschmann etc. in het forum en dit keer hadden we o.a. David DeWispelaere(Klassieke Dressuur), Stoeterij Moravita uit Coevorden(Lippizaners en Frederiksborgers), Sabine Lang(Paard, mens en hond als 1 team samen), Stefan Vierhaus(gangenpaarden), de Xenophon stichting met Christiane Horstmann en vele andere.
De Equitana was voor ons een enorm succes, heel veel enthousiaste reacties gekregen, de sfeer in het forum was weer heel gezellig en er zijn weer veel contacten geknoopt voor de toekomst. Zo zullen we in de toekomst veel gaan samenwerken met David DeWispelaere, die enorm met ons systeem op 1 lijn zit en daarnaast een hele fijne persoonlijkheid is.
Maargoed, dat even ter info, nu naar de foto's.
Wij hadden Nicky meegenomen, een paard wat nooit eerder op zo'n groot evenement liep en tot vorig jaar een 12-jarig op de voorhand gebouwd recreatiepaard was. Ik rij hem nu een jaar en hij loopt inmiddels Z2. aanezien hij nog wel eens enorm kijkerig kan zijn was het erg spannend, maar hij heeft in de 7 demo's die hij op de Equitana gelopen heeft niet 1 pas verkeerd gezet en zo enorm zijn best gedaan voor ons!
We kregen veel reacties als: Wat een harmonisch beeld, zo mooi vriendelijk gereden, ontspanning en toch verzameling, zo wil ik mijn paard ook rijden, of: ook al is Nicky geen dressuurtalent, hij is wel los in zijn lijf en loopt zo heerlijk ontspannen zijn werk voor je te doen. Dat was natuurlijk echt onwijs leuk en gaf ons de bevestiging dat steeds meer mensen terug willen naar de harmonie met hun paard en trekken en plukken steeds minder waarderen.
Hier wat foto-impressies van de demo's:

Hoe toepasselijk, van smal recreatiepaard wat vorig jaar door verschillende mensen als lui en niet werkwillig bestempeld werd, tot gespierd en gelukkig Z2 dressuurpaard in 1 jaar, en hoe: Richtig Reiten Reicht, het motto van stichting Xenophon.

Overzichtsfoto van de Equitana Open Air, de grote groene tenten zijn van ons.(wat een drama om die opblaasbare dingen op te zetten was het overigens whahaha)

We zijn helemaal kapot maar helemaal tevreden, op naar de grote Equitana(en in de tussentijd andere beurzen in Duitsland en omringende landen!
http://www.horstbecker.com
De foto's zijn allemaal gemaakt door Nicole de Bruijn van http://www.horses-insight.nl, dank je Nicole!!!