Zij is de pony van Theelichtje hier op Bokt. Deze week hebben we besloten dat ik Ink ga rijden en zij dan lekker haar andere pony Jester verder gaat trainen. Als alles goed gaat, gaan we deze zomer dan samen (onderlinge) wedstrijdjes starten. We zijn ook van plan te gaan lessen.
Maar eerst maar weer even wennen aan een ponybeest onder mijn kont.

Het is de bedoeling om Ink eerst een beetje los te krijgen. Dit probeer ik te bereiken door veel figuren (voltes, slangenvoltes, ...) te rijden. Daarnaast moet er ook nog wat aan mijn eigen houding gesleuteld worden. Mijn handen mogen vaak wat hoger + dichter bij elkaar en soms knik ik ze in. Daarnaast moet ik er op letten dat ik niet voorover val. Ook mijn tenen lijden soms een eigen leven, al gaat dit gelukkig alweer een stuk beter dan 'vroegah'.

Genoeg om aan te werken dus.

Maar al bij al viel het vandaag reuze mee. Ik had al ong. twee maanden niet op een paard gezeten en Ink stond ook al een tijdje stil. Ik ben dus zeker tevreden over vandaag.
- Eerst even stappen.

Ik had er in elk geval wel lol in!

Drafje.

Zou een beetje meer stelling mogen.

Voorbeentje.

Opletten dat ik niet naar voren val.

Strekken kan ze wel!

Galop is meestal mijn probleem. Ben dan ook een bangepoeperd voor iets.

Maar ook dit viel vandaag wel mee. Heb natuurlijk op beide kanten gegalopeerd, maar enkel foto's vanop de rechterhand.
Opletten dat ik niet naar voor val; ZITTEN!

Ook nog een kort filmpje; Katinka.
Dat was het voor vandaag. Ik ben Suz ontzettend dankbaar dat ik Ink mag rijden. Top meid!

Tips en commentaar zijn welkom, maar liefst wel onderbouwd zodat ik er ook iets aan heb.