Deze zondag deed ik mee aan CH in Bergen op Zoom (de Kijk in de Pot).
Ik was ingeschreven voor springen klasse B zowel klassiek in de voormiddag als progressief in de namiddag.
We hadden veel bekijks, want Olga valt natuurlijk wel op tussen die fijne (meestal bruine) paardjes

Er werden mooie foto's gemaakt in het parcour en heb er een hele hoop gekocht

Ook heeft mijn moeder en mijn vriendje nog een poging gedaan tot foto's maken...
Het was echt een perfecte dag:
Klassiek basisparcour foutloos en barage 1 balk, maar had 47,5 voor stijl dus was nog bij de prijzen

rustig inrijden

speciale foto in het basisparcour

eerste sprong van de barage denk ik
(deze heb ik in het groot laten afdrukken

de prijsuitreiking:
Ze was nogal heet, wou niet stilstaan en mijn ereronde was volle galop

Uiteindelijk waren we 12des van meer dan 50 deelnemers

En toen was het nog progressief in de namiddag:
Dit was nog beter: basisparcour foutloos
barage was ik de eerste foutloze met een vrij korte tijd, dus heb tot de 2 laatste aan de leiding gestaan.
Maar uiteindelijk 3de, maar toch een prestatie voor Olga

de allerlaatste hindernis, die toch serieus aan de maat stond!
Vanwege het goede resultaat mochten we vandaag (maandag) mee doen aan de finale.
Parcour stond best lastig en er waren nog niet veel foutlozen, dus wou echt een plek in die barage.
Helaas kan het niet altijd je dag zijn, had 2 balken, maar toch nog goed!
2 dagen concours en dan zondag al 4 parcoursen in die hitte vragen toch wel veel van je paard.

wachten op het belsignaal

slaappaard en ik onthoofd

Olga kan niet zo goed tegen de zon in haar ogen, wel een probleem op zo'n warme dag...

één van mijn favoriete foto's

en "the making of the foto"
Uiteindelijk was ik nog 17de in de finale, maar stond voor de finale 3de in het algemeen klassement.
Heb ook enorm veel leuke reacties gekregen op Olga en denk niet dat ze haar daar snel gaan vergeten !
De week hiervoor had ik ook nog wedstrijd in ons dorp.
Hier zijn ook foto's genomen
Had toen 1 balkje.

Bedankt voor het kijken!