Gelukkig mochten Orion en ik rond 11uur starten, scheelt een beetje met de warmte! Ondanks dat, was het toch aardig zweten.
Orion hangt op wedstrijd graag de macho uit en op zo'n groot concours natuurlijk helemaal! De hengst kwam in hem naar boven

(Ter informatie, Orion is tot zn 5e hengst geweest en sinds zn 10 bij ons. We hebben hem nu al twee jaar

Het losrijden ging top, meneer was wel erg macho maar het ging heel erg fijn

Alleen toen moesten we tussen de bordjes gaan rijden.. en dat zag hij nét niet helemaal zitten

(Waar waren de hekjes tijdens de proef?

De hengst kwam net iets te veel in hem naar boven en toen hebben we een stukje proef kunnen rijden en toen draaide hij meerdere keren de bak uit.
Uiteindelijk zelf maar besloten om te stoppen.
Tweede proef was ook een drama.

Ging al vrij direct niet goed, dus ook maar gestopt. Jury was een hele sympathieke man en kwam speciaal zn auto uit, om me nog even wat tips te geven, zodat Ori en ik het toch nog goed konden afsluiten.
Verder was het een erg leuk dagje, ervaring rijker en heerlijk los gereden!
Hier de foto's

Een leuk middendrafje. Nu mn houding nog...

Dan maar gelijk even laten zien dat het ook beter kan

Lekker galopje

Verruimen

Zie de letter; jaja, we hebben ook nog even ín de ring gereden

Toen kwam er al meer spanning na een keer de ring te hebben verlaten..

Ondanks vele spanning, toch nog een wat fijner moment

En als laatste; nog even een foto van toen we nog wél binnen de bordjes reden en het ook nog fijn ging

Ik weet dat mijn beugels eigenlijk een gat langer moeten. Dit zie je terug in het doorzitten, dan probeer ik mij lang te maken om zo wat meer controle te kunnen houden over het tempo, zonder dit op te lossen met mn handen. Maar wanneer ik de beugels een gaatje langer doe, is dit erg wennen voor mij en daarbij zijn ze eigenlijk net iets te lang. (Tijd voor een gat er tussen in