Boktpony verkiezing 2003!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacinta

Berichten: 670
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:35

Ik nomineer Gisela:
Afbeelding

Gisela is een merry van 6 jaar en ze is 1.42m hoog
wij hebben haar gekocht toen ze 4 jaar was en ze kon nog niet veel dus ik heb haar moten beleren dat ging aardig goed tot dat ze door een spiegel sprong ze had een wond bij haar pees een halfe cm er naast maar gelukkig gaat nu alles weer goed met haar ze kan goed dresuuur en springen en ze is heel lief Lovers


xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:42


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:44

Voor Pino Haha!

Afbeelding

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:30

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/25037/incoming/Wietze1(6).jpg[/img]

Ik nomineer Wietze, een 8-jarige haflingerruin. Waarom moet hij bokt-pony van het jaar worden.. Tja, voor mij is er weinig twijfel mogelijk (natuurlijk Lovers ) maar om jullie er van te overtuigen...
Wietze is een pony met een eigen willetje, die hij vooral laat merken onder het zadel. We hebben wat mindere tijden gehad, maar het gaat steeds beter. Hij is misschien wat eigenwijs, maar gemeen zal hij nooit worden. Hij weet precies hoe ver hij kan gaan, daarom kan m'n zusje er ook gewoon op rijden terwijl hij toch een echte draak kan zijn }> Maar als hij eenmaal goed aan de gang gaat loopt hij wel. En zolang hij niet echt aan het werk moet kan je alles met hem doen *LOL* (zoals zonder zadel/hoofdstel rijden)
In de omgang is het gewoon een verschrikkelijke schat, een echte knuffel, als m'n nichtje en neefje hem willen aaien (2 en 5) blijft hij doodstil staan en doet geen vlieg kwaad. Ik wordt nogal eens achtervolgd door m'n kleine neefje van 2 als ik hem uit de wei wil halen, maar dan kan ik gerust Wietze in 1 hand en m'n neefje aan m'n andere hand (ik wil niet dat hij alleen over straat terug moet). Natuurlijk (het is immers een haflinger) is het ook een ontzettende vreetzak en doet alles voor eten. Hij vind ook honden en schapen erg gezellig *LOL* (maar het is meestal niet wederzijds).
Ook ben ik erg trots op m'n kerel, hij heeft dit jaar op de keuring (zijn eerste officiele) zijn rubriek gewonnen en kreeg een 1A premie (totaal onverwacht). Tijdens de ere-ronde was hij iets te vrolijk, hij vond opeens de paraplu's bij de jury wel erg eng. Hierdoor stuiterden we wat door de ring (en bijna door het dunne afscheidinkje), maar dat mocht de pret niet drukken (alleen de blauwe teen die ik nu nog steeds heb is wat minder Tong uitsteken )

Kortom, het is gewoon een superpony Lovers

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:38

Hallo,

Ik wil graag mijn E-pony Precious Pyra nomineren. Waarom ? Omdat ik nogal met haar heb afgezien, pech met haar gezondheid. Maar nu gaat het weer goed, en ik vind daarom dat ze het verdient heeft om pony van het jaar te worden !!!! En daarnaast is ze gewoon een prachtpony om naar te kijken. Oordeel zelf !

Afbeelding

groetjes, van de trotse bezitster van Precious Pyra[/i]

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:53

Dan nomineer ik mijn pony Marieton's Kairouan bij deze.

[ITP] Voor de Welsh K liefhebbers.....

Hij is braaf, hij is leuk, hij is vrolijk, hij kan mooi bewegen. Tja het is gewoon mijn toppertje Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 00:00

De nominatie ronde is voorbij, dus daarom op verzoek een slotje.