Boktpony verkiezing 2003!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:19

Ik nomineer : Annabel Afbeelding

Naam: annabelle Lovers
Leeftijd: 8 jaar
Geslacht: merrie
Ras: 75 % arabier

Waarom ze Boktpony van het jaar moet worden :

Nou ik heb ontzettend veel met haar meegemaakt Verdrietig , dat is ook de reden waarom ik der nooit voor een stukje goud zou willen missen.
Ben een paar keer goed van der afgevallen waardoor ik 1,5 jaar niet heb gereden, men tanden eruit, zware hersenschudding en nog wel meerdere dingen.
Het is een heethoofd en ze kan gewoon super lopen.
Daarom vind ik ze dat ze boktpony van het jaarmoet worden!!

Groetjes,priscilla

ps: kijk voor haar super gangen even in mijn profiel ze staat boven aan.
Laatst bijgewerkt door parouscha op 04-01-03 12:21, in het totaal 4 keer bewerkt

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:19

Ik geef Violine dus maar even op:

Afbeelding

Violine is een ontzettend lieve Fjord van 2,5 jaar oud. Ik verzorg haar al vanaf dr geboorte, en we kunnen heel goed met elkaar opschieten. Zelfs zo goed dat Nicoline, haar zusje, regelmatig jaloers op Violine is! Violine houdt gewoon ontzettend veel van knuffelen en eten, ze is superlief!!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:35

Bonita
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/51557/incoming/bonita(2).jpg[/img]

Dit is mijn lieve 15 jarige new-forest merrie Bonita. Ik vind dat Bonita bokt-pony van het jaar moet worden omdat ze er altijd voor me is en me nooit zal laten 'vallen' Lovers . Bonita is een pittige tante die niet de makkelijkste is met rijden, maar dat komt wel goed. We zijn nu M1 en hopen nog een heel eind verder te komen. Luv yeah, Bonita Lovers

*Kijk voor meer foto's en info in mijn profiel!
Laatst bijgewerkt door HorseF@N op 04-01-03 12:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:36

Afbeelding
Ik nomineer Sabientje
Waarom: Ze is gewoon een superpony. Ik heb veel met haar meegemaakt. Het eerste jaar dat we haar hadden heb ik heel veel gevlogen. Toen het net beter ging had ze in de zomervakantie haar pees verrekt. Uiteindelijk ging het weer beter en nu rijd (en crost) ze weer volop! Sabientje is heel goed in knuffelen en ze is ook heel slim.
Vroeger was ze ook altijd heel erg sterk en had ze een pessoabit op het onderste ringetje in. Nu loopt ze op een gewone watertrens, ook buiten!
Sabientje the Best!
P.S. Ze is nu 14 jaar, maar nog heeeeeeeeel actief!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:00

Nouja, dan kan ik ook niet achterblijven Lachen.
Ik nomineer Tindra

Afbeelding

Tindra is mijn ijslandse merrie van 8 jaar.
Ze staat helaas te koop omdat het niet echt goed gaat tussen haar en mij, maar het blijft toch wel een erg leuk paardje Lovers

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:05

Natuurlijk nomineer ik Darmorah, waarom? Omdat zij voor mij de perfecte pony is, een met veel humor, Dar heeft heeft voor 100% m'n vertrouwe gewonnen nadat ik die verloren was. Darmorah is gewoon een super pony.
Hier nog wat gegevens:
Ras: NRPS
Leeftijd: 12
Kleur: vos
Stokmaat: 146cm

Voor meer info en foto's kijk hier

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Letizia op 02-01-03 17:26, in het totaal 3 keer bewerkt

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:14

Naam: Beukersbos Radetsky K
geslacht: Ruin
Roepnaam: Radetsky
leeftijd: 15
Discipline: Western, springen, vrijspringen, vrijheidsdressuur (een ook dressuur maar dat doe ik nooit meer)
Vader: Merrie Moscan (new-forest)
Moeder: Vannessa (warmbloed)
Ras: Warmbloed x New-forest (komt een leuke mix uit Tong uitsteken )
Dingen die niet leuk aan hem zijn: hij wil niet alleen buiten lopen.

Afbeelding

Waarom moet Radetsky boktpony van het jaar worden?
Omdat Radetsky al zoveel voor mij heeft gedaan en ik nu ook wel eens iets voor hem wil doen. En omdat hij gewoon super lief is en er altijd voor mij zal zijn, en hij zal mij nooit in dee steek laten...dat voel ik gewoon...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:17

Hier bij geef ik mijn paardje INDIAN SUMMER op als genomineerde voor de pony-bokt verkiezing 2003.

Afbeelding

Waarom?

Omdat Indian Summer mijn eerste paardje is die ik helemaal zelf heb gekocht, en ik door haar helemaal gek ben geworden van de Appaloosa.
Ik haar sinds maart 2002 en ze is nu 1,5 jaar. Het is een knettergekke pony vol met streken en rare acties en ik wil haar nooit meer kwijt.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:23

Hierbij geef ik mijn lieve merrie Revanza op. Revanza is een ex-draver, een pittige tante. Ze is een echte Amerikaanse Draver. Ze is heel soepel, wat heel prettig is, en het mooie aan haar is, is dat ze springen geweldig vind!
Ik vind dat ze Boktpony van het jaar moet worden omdat ze een super pony is die ik niet kwijt wil, en dat het ras de Draver niet zo ondergeschoven moet worden, en dat wil ik met Revanza laten zien. Het zijn echt hele fijne paarden, misschien ga ik nog eens een proefje rijden. Mensen denken dat ze alleen maar goed zijn als recreatie paard. En je kan een ritje op haar rijden, ga maar naar de Bokt veiling.

Afbeelding

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:24

ik nomineer: KIM!

Afbeelding

Kim ( officieel kimberly ) is 4jaartjes jong
het is een kruising tussen een paard ( KWPN ) en een welsh
ze is 1.45 hoog


Kim verdiend het op bokt pony 2003 te worden omdat:
Party!! ze nog maar net 4 jaartjes jong is en al super loopt!
Party!! ze nog nooit gemeen is geweest
Party!! ze een super lief koppie heeft ( op deze foto heeft ze meer dan een uur gelopen dus kijkt ze een beetje moe )
Party!! heel fijn rijd en hele mooie gangen heeft!
Party!! ze super goed haar best doet op wedstrijden

voor mij is in elk geval pony van 2003!

tip: kijk voor meer foto's in m'n profiel }>

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:33

Timon

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/132161/incoming/Timon%20(blok).jpg[/img]

Waarom?
Toen ik een advertentie zag staan op marktplaats ben ik meteen naar de eigenaar van m'n verzorgpony's gerent. Die heeft gebelt en we gingen kijken. We reden langs een weiland en ik zag hem eigenlijk al staan. Toen we bij hem stonden wist ik al meteen dat dit een leuke hengst zou zijn. Maar de eigenaar vond hem toch iets te groot (75 cm). Na even beslissen toch gekocht. En nu verzorg ik hem al weer een half jaar. De eigenaar is toch op zoek naar een bonte hengst en zodra hij die heeft gevonden komt mijn droom uit... Want dan word hij van mij!
Het is gewoon een hele lieve en leergierige shet. En erg goed in VD! Later gaan we shows geven *LOL*

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:39

Ik nomineer Carolien
Afbeelding

Naam: Carolien
Leeftijd:19
Geslacht:Merrie
Ras:Connemara
Hoogte:1.47

Waarom ze Boktpony van het jaar moet worden

Omdat heel wat heb meegemaakt in een jaar
En wij heel goed met elkaar kunnen opschieten
Ze is best wel eigenwijs maar SUPERLIEF

Daarom vind ik dat ze Boktpony van het jaar moet worden Lachen
Laatst bijgewerkt door _Charlotte op 01-01-03 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:12

Hierbij nomineer ik Nero

Naam:Nero
Geslacht:ruin
Leeftijd:5
Ras:Haflinger
Foto: Afbeelding

En waarom moet hij boktpony van het jaar 2003 worden?
Nero heeft op de manege vele kinderen een plezierig uurtje in de week gegeven en af en toe voor de kar.
Toen met een training voor de marathon werd hij kreupel en is wel iets van 2 maanden kreupel geweest, op een gegeven moment werd hij dan gekocht door de manege en hij was maar net beter en toen werd hij door de manege weer volop gebruikt Boos!
Nero is nu weer terug naar de vorige eigenaar, maar ik blijf van m houden want het is een haflinger die heel veel van kinderen houdt en ook een echte goedzak is.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:24

Naam:Isatie B
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 11 jaar
Ras: Welsh-K × Arabier

Afbeelding

Waarom:
Omdat het gewoon een eigenwijze, koppige maar o zo geweldige pony is. En ik echt niet zonder haar zou kunnen! Ik heb dit jaar veel te verstouwen gehad en zij heeft mij daar elke keer weer bovenop geholpen. Zij heeft zelf ook heel wat te verduren gehad. Een aantal jaren geleden is zij van de rotsen gevallen (er was iets mis met het draad) en er werd overwogen om haar in te laten slapen, omdat het een te kleine kans was dat het nog goed zou komen. De eigenaresse heeft stug volgehouden en met 28 hechtingen is ze er nog enorm goed vanaf gekomen, ze loopt nog steeds even mooi!!
Ik heb tot nu toe al een geweldige tijd met haar gehad, en ik hoop dat ook nog lang te blijven doen..

Ik vind gewoon dat zij dit verdiend heeft, ze heeft zó lang al zo goed haar best gedaan!
Laatst bijgewerkt door Macario op 04-01-03 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:28

Afbeelding

Ik nomineer pepper omdat hij altijd vrolijk is !
Hij was veel te vroeg ingereden en hij moest afscheid nemen van zijn oude wei vriendje..
Hij is daarom erg vervelend geworden en heeft veel verdriet gehad.
Nu heeft hij railly als vriendje en sinds Railly er is, is hij weer een stuk vrolijker en sneller!!
Hij heeft een nare tijd achter de rug!

Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:29

ik nomineer Gabber,Gabber is niet mijn eigen pony maar mijn verzorgpony.gabber loopt ook voor de kar en hij kan over ong. zijn hoogte springen zonder ruiter erop
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/gabber5(2).JPG[/img]

waarom nomineer ik gabber??
omdat gabber een hele lieve pony is.hij is ook heel eigenwijs en als zijn stalgenootje er niet is word hij altijd heel druk.
gabber is een ruin van ong. 10jaar hij is denk ik ong.1meter
Laatst bijgewerkt door Jansi op 01-01-03 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:55

Hierbij nomineer ik Jamy Jezabel van de Zonnehoeve
Roepnaam: Jamy
Ras: Connemara
Geslacht:Merrie
Leeftijd: 7 jaar (6-08-1995)
Stokmaat: 1.44 m
Kleur: bruin-zwart

Afbeelding
Ik vind dat Jamy boktpony van 2003 moet worden omdat het een eigenwijze pony is met een eigen willetje maar evengoed ook heel lief. Jamy en ik hebben al een paar keer periodes gehad waarin het heel slecht ging en we geen vertrouwen in elkaar meer hadden, maar gelukkig is dat tot nu toe elke keer weer goed gekomen Lovers Jamy is vaak erg lief met rijden ze wil meestal erg goed haar best doen (en lukt dan ook aardig Knipoog)
Toen haar veulen in mei kwam bleef Jamy zelf gelukkig zoals ze was. Ik mocht er gewoon bij en om bij Rodin weg te gaan was geen probleem. Na een maand ging ik er weer voor het eerst op rijden en hierbij gaf ze er weer niks om dat ze lang van Rodin wegbleef Lovers Daardoor konden we ook na 2 maanden al mee doen aan onze eerste onderlinge wedstrijd (en eindigden we gelijk als 5 van de 19 Lachen )
En omdat ze een koppie heb om uren naar te kijken Lovers Knipoog
Daarom vind ik dat Jamy boktpony van het jaar moet worden Party!!

(kijk voor veel meer foto's in mijn profiel Knipoog)
Laatst bijgewerkt door Jamy op 01-01-03 19:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:24

Ik nomineer: Whispering Angel
Afbeelding
Angel wordt in mei 4 jaar. Waarom Angel? Angel is het laatste kind van mijn merrietje Jona die in november is overleden. Angel werd geboren op 8 mei, en was een prachtig veulen, alleen kreeg ze een ongeluk en beschadigde haar knie, waardoor ze geen stamboekmerrie kan worden. Toch heb ik haar gehouden, en hoewel ze erg groot is geworden, ben ik blij dat ik haar niet verkocht heb, want nu heb ik nog iets van Jona... Angel moet eind mei bevallen van haar eerste veulen, en zal hopelijk de "Jona" lijn nu voort kunnen zetten. Verder is ze een ondeugende maar lieve pony. Ze is gewoon Lovers

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:50

Ik wil mijn haflinger Siësti van de Ryhpluim nomineren voor boktpony van het jaar.

Afbeelding


Het is een ruin van 7 jaar en ik heb hem nu bijna 3,5 jaar.
Ik wil hem nomineren omdat ik dit jaar veel heb gereikt met hem qua vertrouwen en wedstrijden. We zijn nu L-dressuur en net M-springen geworden.
En we zijn echt een taem geworden en kunnen alles aan. Lachen
Ook natuurlijk omdat hij gewoon een super kanjer is die alles voor je doet, maakt niet uit wanneer want hij staat altijd voor je klaar.
Want hij heeft gewoon een super karakter en heeft een zeer hoog knuffelgehalte. Ook ziet hij er dit jaar veel beter uit dan de vorige.

Ik vind dat hij het verdient.
Gr. Emma[/img]
Laatst bijgewerkt door siesti op 07-01-03 10:42, in het totaal 2 keer bewerkt

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 15:59

Hierbij wil ik Valentina nomineren

Afbeelding

Waarom Valentina:
Omdat ze teneerste super veel voor me betekend, ze is zo'n beetje mijn eigen pony geworden in de loop van de tijd.
Ze heeft me nooit laten zitten en doet echt super haar best voor me, dat zie je aan het ruiterbewijs die we echt SAMEN hebben gehaald.
Nu in deze moeilijke tijd is ze een enorme steun voor me, en ik zie een heel goed jaar tegemoed voor ons.
We gaan zodra het lekkerder weer is lekker naar het strand voor het eerst en ja.. we gaan starten Party!!
Ze is echt een wereld pony!!!
Laatst bijgewerkt door marfiek op 03-01-03 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:06

ik nomineer: Florahof's Janneke:
Afbeelding
waarom nomineer ik haar:
- Janneke heeft haar leven gedient als fokmerrie en heeft ontzettend mooie veulens op de wereld gezet.
- op 16 jarige leeftijd liet ze zich inrijden (zie foto en ze is nu 19 jaar) zonder problemen en ze heeft ons toch een jaar heel veel rijplezier gegeven
- ook heeft ze ervoor gezorgd dat ik met mijn eigen pony buiten kon rijden (zij ging ook altijd mee en hield mijn pony rustig)
- en vooral nomineer ik haar omdat ze in 4 a 5 jaar tijd al een stuk of wat keer hoefbevangen is geweest en er altijd weer bovenop komt. ze blijft maar vechten. that's my girl. ze heeft zoveel betekend voor verschillende mensen en heeft nu best wel veel pijn.. toch geeft ze geen kik. ze hinnekd nog altijd als ik eraan kom en blijft haar oren naar voren houden.
voor mij is ze al pony van het jaar!! Lovers

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:19

Afbeelding

Waarom azaz pony van het jaar? Omdat het gewoon een super lief beestje is die mij door moeilijke periodes heen sleept. Voor de rest is hij heel veelzijding. Hij kan dressuur, springen, western en ook een buitenritje is geen probleem. Hij heeft zelfs een keer voor de kar gestaan. Nou verder het is een ruintje van 8 jaar ( volbloed arabier) dus ik kan gelukkig nog lekker lang van hem genieten

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:23

ik nomineer:

Tobias Lovers


Afbeelding


voor mij heeft T dit dik verdiend,een pony met een vreselijk verleden...... Huilen
nix was meer vetrouwd,maar nu na 3,5 jaar krijg ik beetje bij beetje vertrouwen,geweldig hoe dit beest overal op reageerd,zijn geen woorden voor!een pony die altijd veel eng vond en dat nu nog best veel heeft,had nog nooit gesprongen maar mijn droom kwam uit,ooit het Z halen!1 Cool
dit is gelukt,maar natuurlijk niet zonder mijn pony!ik word soms raar aangekeken dat ik een boerenknol heb,so wat,tis mijn boerenknol en ben super trots op hem,daar hoef je toch geen raspaard voor te hebben?

woorden zijn niet genoeg Lovers

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:27

Ik nomineer Nikita:

Afbeelding

Omdat het gewoon mijn superpony was en ze alles voor me deed en we hebben zoveel mee gemaakt samen zowel leuke als minder leuke dingen maar altijd kwam alles goed tot op de dag dat we van elkaar gescheiden werden...
Laatst bijgewerkt door Aranka op 02-01-03 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:37

Romaro, pony van m'n zusje:

Afbeelding