. Dat is aan jullie
.

Leuk is ze he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is aan jullie
.

jullie zijn zeker vooruit gegaan
en ons lukt he ook
.
ligt ie wel achter de schouder, het lijkt van niet, maar kan ik mis hebben he 

, op de SBfoto is het inderdaad erger maar dat komt omdat je er zelf naar vraagt.
.
. Dat doet ze niet nog te veel, zoals te zien is.
)
) Leuk paardje en succes met je wedstrijd! 

levine schreef:Kan het zijn dat je paardje op sommige foto´s nét niet helemaal los laat?? (zo ziet het er namelijk wel uit) Leuk paardje en succes met je wedstrijd!
. Thaissa is wat vreemd
hoelanger ik bijvoorbeeld rijd hoe sneller en heter ze word
. En dan word ze ook wat sterker, en gaat ze hangen.
Ashley__ schreef:Ik zie erg vaak een kanteling in het hoofd.
Die SB foto, je moet je paardje nog wat schever weg zetten, die voorhand nog iets meer naar binnen en die achterhand naar buiten drukken. Je paard kantelt daar ook iets, houdt je binnenhand dan wat hoger als je buiten.
Voor het wijken: Je paard mag nog iets meer meekomen van achter, dus laat hem wat meer scharen. Ook daar zie ik een lichte kanteling, dus hierbij ook je binnenhand iets hoger houden.
Denk ook om je handen, houdt ze mooi rechtop. En steek je benen niet te ver naar voren, je mag ze nog wel ietsje mooier terug houden. Daardoor heb ik ook het idee dat je wat onderuit gezakt zit. Dus benen mooi terug, iets hol in je rug en schouders naar achteren.
Je hebt een erg leuk en mooi paard! Succes maandag!!
beter lezen misschien? Ik zeg dat: de voorhand iets meer naar BINNEN, en de achterhand naar buiten, oftewel de hoefslag, zetten. Als je op de hoefslag SB rijdt, kun je de kont niet eens naar buiten drukken. Giorgio_x schreef:ja de voorhand naar binnen klopt, maar de achterhand naar BUITEN dat klopt niet. Je legt juist je buiten been iets naar acahter om die te begrenzen zo dat die niet naar buiten valt, waardoor je de buiging kwijt raakt. Ik heb geleerd dat je een sb inzet vanuit de hoek op de hoefslag en niet de 2e hoefslag pakt en dan nog eens die kont naar buiten duwen, dat is de verkeerde volgorde.