Maandag 5 Mei is Amanda van http://www.amandafotografie.nl bij Nobol geweest om foto's te maken.
Eerst heeft ze portret foto's gemaakt, die zijn hier te vinden; [JITP] Mooie superscherpe Nobol door Amanda!
Hieronder kun je dus de rijfoto's bekijken.
Nobol is een 10/11 (?) jarige ruin kruising TinkerXKWPN, we hebben sinds kort onze startkaart en we hebben er al 1 wedstrijd op zitten, en toen behaalde we 1 winstpunt. Maar onze agenda zit al behoorlijk vol met de nog komende wedstrijden. Nobol is eigenlijk van mijn moeder, maar ik rijd hem nu ook (meestal zo'n 2 á 3 keer per week waaronder 1 keer per week privéles) omdat mijn eigen pony een tijdje geleden is overleden.
De punten waar ik aan moet werken (zijn er best een hoop) zijn:
* Beugels iets langer (normaal zit ik zo maar omdat hij nu vaak buitenstaat is zijn buikje een beetje gegroeit en konden mijn beugels best een gaatje langer)
* Hakken niet optrekken
* Naar voren kijken
* Tenen naar binnen
Veder werken we hier veel aan in de privélessen en komt hier al vooruitgang in gelukkig.
Als iemand nog (bruikbare) tips hierover heeft zijn die natuurlijk altijd welkom

Kijk en geniet zou ik zeggen!

Op deze foto is mijn binnehand echt veel te streng
Na mij ging mijn moeder er op! Mijn moeder houd er altijd van om eerst lekker met wat langer teugeltje te rijden, en dan komt hij vanzelf al een beetje naar beneden.
Dit was het, laat gerust een berichtje achter dat vinden we leuk!

Groetjes!