Het ziet er gezellig uit! Volgens mij vindt Topsy het allemaal wel best. Ik zie in je profiel dat je op die foto's ook zonder zadel rijdt? Rijdt je altijd zonder? Ik wens jullie nog veel plezier samen!
Nog één tip: Ik zou de volgende keer de peesbeschermers afdoen tijdens het afspuiten.
Leuke foto's, alweer . Maar volgens mij zijn je peesjes te groot, en inderdaad afdoen met afspuiten. Je zou toch een zadeltje kunnen lenen? Ik ben benieuwd...
@ Tijgertje; Ja, ik rij altijd zonder zadel ook omdat topsy's eigen zadel niet past. En dat het zadel ook niet paste wat we konden lenen, en dit is ook super leuk
@ d0nnaa; Oeps vergeten peesjes af te doen. Volgende x denk ik erom. Maar de peesjes passen wel hoor
ik rij ook bijna altijd zonder zadel ik vind het gewoon veel lekkerder nu heb je teminste veel beter contact met je pony meid hou zo vol je krijg er aleen maar een betere zit van.
ziet er goed uit. jullie vinden het allebei volgends mij erg leuk. en zonder zadel rijden is ook nog eens goed om een goede zit te krijgen. veel plezier nog met elkaar