Het is lang geleden dat ik een topic heb gemaakt van ons.. Maar afgelopen weekend had ik wedstrijd in Nieuwkuijk waar ook een fotograaf aanwezig was. Met het losrijden liep ze super, ondanks de plotselinge warmte van zaterdag
Maar het duurde steeds langer voordat ik aan de buurt was en uiteindelijk liep het zelfs 3 kwartier uit! Dus zat ik er ruim een uur op voordat de proeven begonnen.. Ze liep naar mijn gevoel dan ook niet lekker, maarja, wat verwacht je dan. Ze was gewoon op eigenlijk.. Wel ben ik een beetje geschrokken van de foto's, ik heb namelijk al een paar weken geen les gehad en dat is te zien!
Mijn instructeur was namelijk gevallen en heeft een hersenkneuzing, nu is hij vorige week weer opgenomen in het ziekenhuis, dus voorlopig heb ik geen les.. De uitslag was trouwens 1e proef 231 (57,75%) en de 2e proef was ik 2e met 259 (64,75%). De score van de 2e proef heb ik nog nooit gehaald in het Z2..Owja mijn pony heeft veel moeite met de buiging en de bouw zit haar ook niet helemaal mee. Maar ze doet haar best en ze heeft er plezier in, dat is het belangrijkste! En ik weet dat ik te groot voor haar wordt (ben), maar na het zomerseizoen wordt ze verkocht
Nou ja, hier de foto's dan!
Eerst een rondje om de ring

Nog een rondje, de jury was nog niet klaar

Mijn allervriendelijkste hoofd op wedstrijd
Dit kan ik jullie natuurlijk niet onthouden
Naar voren kijken blijft moeilijk..
aanspringen in galop, voor het binnenkomen
Nog in galop voor het binnenkomen
Schouderbinnenwaarts
Middendraf, kantelt.. (gebeurt dus als ze moe is en toch moet
)Nog steeds middendraf, minder gekanteld.
Gewoon lekker ontspannen drafje..
Commentaar mag, maar houdt het wel vriendelijk!