Paoline was voor de derde keer bij Furia en mij en is de hele dag bij ons geweest, wat onwijs gezellig was maar ook erg mooie plaatjes heeft opgeleverd

Afgelopen zondagavond heeft ze ons ook op het strand vastgelegd!
Vooral de tocht naar de rijvereniging heeft erg mooie foto's opgeleverd (zoveel mooie stukjes natuur!), die staan hier!
Furia moest errug wennen, zo'n eerste outdoor-wedstrijd

Hij vindt zo veel paarden maar erg eng, en toen ik eventjes het inrijterrein afging om te praten en er daarna weer op moest wilde hij niet en bleef zich maar verzetten. Haha, ik had nog nooit eerder boos op hem moeten worden maar hij ging steeds harder in zijn achteruit, dus moest toen wel even streng worden en toen nog meer verzet, kwam ook een klein beetje omhoog.
Wij zeiden echt allemaal he zo hebben we hem nog nooit gezien, een beetje apart dus

Toen de eerste proef, hij vond het allemaal maar heel spannend en bij elk klein bewegingje of geluid sprong hij weg, mijn coole, nooit schrikkende Anda. Nouja, hij wordt aan het eind van deze maand 5 dus de puberjaren zullen wel zijn intrede doen

Ook nog haast in de baan ernaast belandt,

Tweede proef was hij gelukkig wel meer gewend en die ging ook wel redelijk maar hij was nog steeds vrij gestresst, resultaat 175 punten. Protocollen moet ik nog ophalen omdat ik direct door moest naar de condeleance van mijn opa, gelukkig liet ik Furia in goede handen achter!
Nou hier de foto's!
1. Nog eentje op weg ernaar toe:

2. Groeten

3.

4.

5.

6. Draf verruimen, hier zie je ook wel goed dat hij lastig tussen 2 benen, 2 teugels te houden was.

7. Middenstap, niet onze sterkste kant:

8. Zijn lieve koppie en mijn geconcentreerde hoofd.

9.

10. Draf verruimen.

11. Galop, dat is dan wel weer een sterke kant van ons.

12. Dat beentje!

13.

14.

15. En daar kwam een ietsebeetje ontspanning..

Paoline, weer onwijs bedankt het was supergezellig en we gaan elkaar nog vaak zien

En wat vinden jullie van Furia in wedstrijdoutfit (incl. knotje