Ik moest nog 1 winstpunt in de B rijden en er was ook maar de mogelijkheid om 1 proefje te rijden.. spannend

Hoe een lange dag begon.. Kwart voor 8 op stal, snel een paar knotjes in mekaar gezet van de 3 haren die ze nog heeft, vriendje de kalkoensgaten schoongemaakt, paard gepoets die uiteraard heerlijk in de mest had gelegen en daarna de trailer op.
Precies om 9 uur aangekomen in dronten, aangemeld, snel opgezadeld en gaan losrijden.. wat een drukte minstens 30 paarden op een kluitje bij het inrijden, springring ernaast, luidsprekers, tent, trampoline.. maar mijn merrie vond het wel gezellig allemaal.
Kort losgereden en de ring in, vond het fijn gaan en kwam tevreden mijn proef uit

Middendraf

Galop

Begin halsstrekken

Vrije stap en klaar

En toen begon het lange lange lange wachten.. tijdens de pauze stond ik als eerste maar de andere helft moest nog..
Rond half 1 kwam de uitslag dan eindelijk, eerste met 208 punten
Daarmee mocht ik de finale gaan rijden die om 3 uur begon.. nog meer wachten dus

In de tussentijd nog wat biks gevoerd, dus toen ik weer mocht had ze gelukkig weer wat energie
helaas net niet genoeg voor mijn gevoel, maar het proefje ging verder wel netjes 

Klaar

Paard maar meteen op de trailer gezet en naar huis gebracht, had niet verwacht dat ik nog in de prijzen had gereden.
Toen kwam een vrouwtje vertellen welke paarden klaargemaakt moesten worden en daar zat ik tussen

Paard was helaas al thuis en de trailer was ook alweer weggebracht, dus dan maar een ereronde zonder paard
waren ze helaas niet zo blij mee.. maar toch werd ik tot rabobank flevo B-dressuur kampioen benoemd 
Een mooie afsluiter voor de klasse B, op naar de L1