Louisiana Lady, flevokampioen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kath_

Louisiana Lady, flevokampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 21:17

Vandaag meegereden bij de Rabobank Flevokampioenschappen 2008 te dronten.

Ik moest nog 1 winstpunt in de B rijden en er was ook maar de mogelijkheid om 1 proefje te rijden.. spannend Tong uitsteken

Hoe een lange dag begon.. Kwart voor 8 op stal, snel een paar knotjes in mekaar gezet van de 3 haren die ze nog heeft, vriendje de kalkoensgaten schoongemaakt, paard gepoets die uiteraard heerlijk in de mest had gelegen en daarna de trailer op.
Precies om 9 uur aangekomen in dronten, aangemeld, snel opgezadeld en gaan losrijden.. wat een drukte minstens 30 paarden op een kluitje bij het inrijden, springring ernaast, luidsprekers, tent, trampoline.. maar mijn merrie vond het wel gezellig allemaal.
Kort losgereden en de ring in, vond het fijn gaan en kwam tevreden mijn proef uit Lachen

Middendraf
Afbeelding

Galop
Afbeelding

Afbeelding

Begin halsstrekken
Afbeelding

Vrije stap en klaar Haha!
Afbeelding

Afbeelding

En toen begon het lange lange lange wachten.. tijdens de pauze stond ik als eerste maar de andere helft moest nog..
Rond half 1 kwam de uitslag dan eindelijk, eerste met 208 punten Go jij! Go jij!
Daarmee mocht ik de finale gaan rijden die om 3 uur begon.. nog meer wachten dus Knipoog
In de tussentijd nog wat biks gevoerd, dus toen ik weer mocht had ze gelukkig weer wat energie Clown helaas net niet genoeg voor mijn gevoel, maar het proefje ging verder wel netjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klaar Lachen
Paard maar meteen op de trailer gezet en naar huis gebracht, had niet verwacht dat ik nog in de prijzen had gereden.
Toen kwam een vrouwtje vertellen welke paarden klaargemaakt moesten worden en daar zat ik tussen Nagelbijten / Gniffelen
Paard was helaas al thuis en de trailer was ook alweer weggebracht, dus dan maar een ereronde zonder paard Bloos waren ze helaas niet zo blij mee.. maar toch werd ik tot rabobank flevo B-dressuur kampioen benoemd Schijnheilig

Een mooie afsluiter voor de klasse B, op naar de L1 Lachen

Elianna_

Re: Louisiana Lady, flevokampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:27

Ziet er netjes uit hoor! Idd een heerlijk eind voor de B!
Succes in de L1, maar dat moet vast wel lukken! Ja

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:38

Ziet er super uit Kath! Jullie zijn echt vooruit gegaan Haha! Keep on the good work meid!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:52

Dat ziet er heel netjes uit! Goed gereden!
1 puntje, let op je rechter hand, op veel foto's zie ik een pianohandje.
Succes in het L1!