Kim is een schat van een paard, en heeft genoeg capaciteiten om een B parcours te lopen, enkel zijn ons stuur en de rem af en toe zoek...
Gister nog lekker een springlesje gehad bij mn instructeur. Op een paar frot afstanden én 2 weigeringen na heerlijk gereden. En redelijk vol vertrouwen naar Uden vandaag.
Ons enige doel van vandaag was: gecontroleerd rond komen..
Fouten ed maakte niet uit, als ik maar stuur, rem en gas had, en alle hindernissen zou kunnen springen was mijn missie geslaagd.
Losrijden pakte ze lekker aan, en snapte na 2 kruisjes ineens wat we gingen doen

Na het springen veel ontspanning en controle gezocht. Lekker losgewerkt aan 2 kanten en toen riepen ze om.. Nummer 38, nummer 40... Maar ík werd maar niet vernoemd...
Ineens viel de euro... Ik was vergeten te betalen én me te melden.. Niet zo raar dat je dan niet mag beginnen.
Snel een collega crosser naar boven gerend om te betalen *renate, tnx* en aangemeld bij de ringmeester. En ik mocht gelukkig na nummer 40 toch starten.
Alvast bij combinatie 38 de ring ingereden en lekker laten kijken.
Toen 40 klaar was dacht ik: We gaan ervoor!!
Gegroet, en op naar 1...
Voelde dr terugkomen, maar kon dr gelukkig op stemhulp erover heen praten. Hindernissen 2 en 3 waren geen probleem, de wending naar 4 was wat hoekerig, waardoor 4 beetje vanuit een noodsprong ging. Op de oxer van 5 klopte de afstand van geen kant, maar daar redde ze me heel fijn! De hoek naar 6 was scherper dan gedacht, kwam daardoor schuin in.. Maar Kim ging wat eerder af voor de 2e stijl en redde me daardoor wederom.

7 vond ik zelf vrij indrukwekkend, maar die sprong ze eik zonder moeite

op 8 had ze met losrijden nogal wat gekeken, maar deed ze int parcours helemaal niet moeilijk over. Onderweg nog even tegen dr gezegd da ik HEEEl blij met dr was, en ze t knapste paard van de hele wereld was.
Toen scherpe bocht naar 9

En door naar 10...
En pas toen we daarvoor afzette dacht ik: HEEEJ we zijn nog foutloos!!

oliebol, toen moest ik ineens de barrage rijden..
Kim terug op de trailer, wat gebuurt.. En toen maar weer gaan!!
De barrage was qua afstanden een ramp, had t gevoel dat t nergens paste, maar heb geleerd dat ik t dan beter Kim kan laten doen. Die heeft meer oog voor afstanden dan ik. Ik hoef alleen maar erbij te blijven met mn been, zij maakt t wel passend als ik niet in de weg zit.

En dan blijk je, op je Spring Debuut nog in de prijzen te hebben gereden ook!! Ik had 45 punten voor steil en was 11e van de 75 starts (incl HC starts).
Ere ronde stond Kim al lekker op de trailer, die had vandaag zo goed dr best gedaan, en had niet gedacht erbij te zitten. Wie weet komt die ook nog ooit!
Dus met een roze strik en een envelop gingen we naar huis..
Binnenkort maar eens de nieuwe transportbeschermers shoppen die ik Kim beloofd had als we prijzen geld wonnen

Ik ben blij, we zijn B +2... En Cross gerechtigd!!
maar vooralsnog gaan we eerst even springen. Dat kan nog stukken beter, en in een mooier ritme. Maar Dit DROOMDEBUUT neemt helemaal NIEMAND ons nog af!!
* Iedereen super bedankt voor support & fotos! Super tof!*