Het was geen officiele wedstrijd maar een oefen wedstrijd (B niveau) op een goed concours terrein, dus kon ik even goed bekijken hoe Fede hierop zou reageren. Ik was de hele dag al een beetje zenuwachtig maar ik had er wel ontzettend veel zin in. Want na bijna een jaar trainen mochten we dan eindelijk op een ander terrein rijden!! En hoefte ik niet toe te kijken langs de ring als iemand anders ging rijden.
Het inladen ging heel rustig en goed. Onderweg was hij ook erg braaf op de trailer. Toen we eenmaal op het terrein waren aangekomen en ik Fede ging uitladen liet hij nog wel even merken dat die aanwezig was

Toen gingen we naar de ring! Bij de eerste proef was hij niet echt voorwaarts en moest ik erg met m`n benen drijven. De galop van Fede is erg verbeterd en nu wil ik zelf iets te veel verzamelen in de galop waardoor die dus 2 keer terug in draf ging, erg jammer maar het is mijn fout! Tijdens de training ben ik daar nu hard mee bezig om lekker voorwaarts te rijden in de galop

Na de eerste proef eventjes gestapt en richting de tweede proef gegaan. Deze ging voor mijn gevoel heel erg fijn en hij liep lekker ontspannen! In deze proef viel hij 1 keer terug van de galop naar de draf, hierbij ook mijn fout

Deze jury was ook enthousiast en zei tegen mij dat dit paard vast al hoger had gelopen.. maar dit was pas z`n eerste wedstrijd! En ze vonden het een leuke combinatie wat veel beloofd voor de toekomst

Daarna liepen we richting de tent voor de uitslag. Ik kon het niet geloven maar mijn naam werd omgeroepen dat ik met m`n eerste proef 1e was geworden met 196 punten

Me eerste 'wedstrijd' en dan 1e en 2e worden, had ik nooit durven dromen..
Hierbij de foto`s:
1: Fijn drafje tijdens het losrijden.

2: Richting de middendraf.

3: Galop

4: Halsstrekken

5: Verzameling in de draf

6: Galop

7: Bandages eraf halen.

8: Nog even een drafje tijdens het losrijden.

9: 1e proef.

10:

11: Afgroeten bij de 2e proef.

Het was een super leuke ervaring en ik wil nogmaals Maartje (_Maartje_) bedanken voor de hulp en natuurlijk de prachtige foto`s die haar vader heeft gemaakt!!

Wat vinden jullie ervan? Commentaar is welkom..
Liefs,
Mirte