Voice is sinds januari onder het zadel en dit was de eerste keer op de wei.
Ze vond het erg lastig, omdat ze nu geen kanten had om aan te plakken, dit resulteerde soms in hilarische taferelen waarbij mevrouw bijna in de knoop raakte om toch opzij te kunnen richting omheining
Toch heeft Anouk ondanks dat wat leuke plaatjes weten te schieten. Ook heeft ze er zelf nog even op rondgestuurd, maar dan even in de bak

1.

Even de bandage goed doen
2.

Een vrij opgefokte Voice, ik moet voor me uit kijken....
3.

Fijn drafje, een beetje schakelen in het tempo
4.

Altijd blijven lachen!!
5.

vond dit wel een apparte foto!
6.

hooo paard! Hoe het niet moet...
Ik moet mijn benen niet afsteken, op mijn kont blijven zitten, en meer lucht in de handen, maargoed, moment opnames he...7.

Opzich een fijn beeld, alleen weer meer lucht geven in de hand..
8.

Anouk er ook even op!
9.

drafje!
10.

galopje! Har beugels waren veel te lang, daardoor kon ze moeilijk zitten, dus een beetje lief zijn he
11.

en nog even kroelen
Commentaar is welkom, ik weet wat mijn goede en slechte punten zijn, heb ook goede begeleiding, dus.. er wordt hard aan gewerkt!

Ze is nu vrij hoog ingesteld, drukt zich iets op en om de nageeflijkheid te behouden moet je haar dan regelmatig flink opsluiten en daardoor komt ze achter de loodlijn en wordt te eng in de hals. Ik zou zelf proberen haar nog iets dieper te rijden, de hals echt vanuit de schoft te laten vallen en de hele bovenlijn mooi oprekken, meer zoals je op foto 5 doet. Probeer zelf voor je te kijken en je hoofd iets terug te brengen, dan volgen je schouders mee. Ik ben heel benieuwd om haar zaterdag te zien!