L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisetjj

Berichten: 746
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Gouda

L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 21:49

Afgelopen zaterdag (19 april) hadden wij ons 2e oefenparcours Lachen L is een paard dat je echt voorwaarts moet rijden, maar zaterdag moest ik hem juist terugrijden (wat ik veel liever doe *LOL*) Ik had erg lang ingereden. De planning was om 3 kwartier in te rijden, maar dat liep uit naar bijna 1.5 uur Bloos! Heel veel gestapt, en maar een paar sprongetjes gemaakt. Aangezien het óf goed gaat óf slecht gaat met springen. De paar sprongen die ik had gemaakt voelde goed, en dat wilde ik graag zo houden Lachen

Het parcours ging echt super! Hij sprong heel erg fijn Lovers Helaas moet ik er dan weer naast gaan liggen Clown We hadden een weigering op hindernis 6 Ach gut Een hindernis met golven, en die kende hij nog niet Tong uitsteken Na de val er opnieuw opgestapt en aangereden, weer een weigering. Toen ze het bovenste golfje eraf hadden gehaald sprong hij hem wel Lachen 2e rondje helaas 1 balkje. Maar ik ben trots op hem!

1. L heeft er zin in Go jij! Go jij!
Afbeelding

2. Let's start Lachen
Afbeelding

3. In volle vaart naar hindernis 6
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RX3XRC3D.jpg

4. Spreekt voor zich Tong uitsteken
Afbeelding

5. Wel een mooie val toch Knipoog
Afbeelding

6. Opnieuw aanrijden
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GU4XOL8X.jpg

7. Nee, nogsteeds niet
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6LBFRYEY.jpg

8. Braaaf paard
Afbeelding

9. Hindernis 7A
Afbeelding

10. Hindernis 7B
Afbeelding

11. En uiteindelijk de finish toch gehaald Lachen
Afbeelding

12. 2e parcours. Hindernis 1
Afbeelding

13. Hindernis 2
Afbeelding

14. Hindernis 3, een triple
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3O8LAIN.jpg

15. Hindernis 4
Afbeelding

16. Het enige balkje Ach gut
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NSURB46C.jpg

17. Op naar de dubbel! Hyper! Mijn pa staat bij hindernis 9, omdat hij nu de val goed op de film wilde hebben Tong uitsteken Maar die 2e val kwam er niet Lachen (De 1e val gebeurt op de film net achter de paal van de muur)
Afbeelding

18. 7A
Afbeelding

19. 7B
Afbeelding

20. Lovers Zijn prachtkoppie Lovers
Afbeelding


Rijtechnisch commentaar en tips zijn meer dan welkom *LOL*

Laatje

Berichten: 216
Geregistreerd: 07-10-06

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:55

Liset ziet er heel goed uit! Echt zonde van je val! Ik vind het jammer dat ik het niet gezien heb zaterdag, maarja volgende keer beter!! Let wel op je voetjes he Tong uitsteken
Groetjes!

Skaatje

Berichten: 276
Geregistreerd: 13-01-08
Woonplaats: Utrecht

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:56

Wat een mooie duik maak je! Gooide je de plank er nou zelf af? Nagelbijten / Gniffelen Je zou misschien nog een wat kleinere hoek in je heup mogen maken, zodat je bovenlichaam iets dichter bij je paard komt. Dan kun je meteen wat makkelijker meegeven met je hand. Maar volgens mij hebben jullie het al prima naar je zin samen! Pling Ga zo door!

edit: en wat een knap koppie heeft hij op die laatste foto! Bloos

Daan_O

Berichten: 3356
Geregistreerd: 30-09-07
Woonplaats: Groene Hart

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:00

Gave foto's Liset! De foto's van de val blijven grappig Haha!

Ik vind dat je netjes zit met springen, voor het mooie inderdaad iets meer met je bovenlichaam bij je paard blijven en wat meer met je hand / onderarm naar voren.

Lijkt me trouwens echt leuk zo'n oefenparcours!

Marieke1495

Berichten: 5225
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 07:33

Die fotos van die val Tong uitsteken
Hij kan goed springen zeg! Haha!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 07:42

Ziet er echt superleuk uit Liset! Zoiets zou ik in de toekomst ook nog wel willen met Fleur, maar we zijn nog lang niet klaar voor om te springen.
Die valfoto's zijn wel erg hilarisch, en wat gemeen dat je vader dichterbij ging staan zodat hij de tweede val goed op film kon hebben hihihi. Die laatste foto van ze hoofd is echt gaaf!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:19

Leuke foto's joh!
Het is echt een super leuk paard om te zien, attent koppie. Ja
Mooi parcours ook, top dat het toch fijn ging!

123321
Berichten: 4371
Geregistreerd: 05-04-08

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:40

Iets dichter bij het zadel blijven zitten,
anders val je zo ver naar beneden Tong uitsteken
verder netjes, blijven oefenen!

Sigrid

Berichten: 2969
Geregistreerd: 11-09-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:17

Nou ziet er prima uit hoor. Zelfs je val is mooi, haha. Voor deze hoogte sprongen zit je voldoende in de verlichte zit, want hij krijgt genoeg ruimte om te basculeren. Voor het mooie zou je je onderarmen iets meer mee kunt nemen. Daarbij opletten dat je iets langs de hals kijkt (ivm eventuele gebroken neus bij weigering.) Verder echt top hoor, ziet er goed uit dat parcours.

LoveLita

Berichten: 1966
Geregistreerd: 02-04-08

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:20

Ziet er goed uit!
jammer van je val...

Leuk hoofdstel trouwens Haha! heb ik ook Bloos

Joltsje

Berichten: 9055
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:23

1 tip.. val niet van je paard Tong uitsteken Vork Bloos

tessacheyenne
Berichten: 627
Geregistreerd: 02-07-02

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:48

Mooie foto's hoor....het ziet er netjes uit! Trouwens ben jij niet de enige die die dag zand gehapt heeft hoor! Ik lag er bij de eerste sprong tijdens t inrijden al af!!! Hihi eigen schuld...reed veel te onzeker op de sprong af. Ik had een jaar of vijftien niet gesprongen.Gelukkig had ik daarna genoeg adrenaline in mijn lijf om het parcours goed af te leggen. Ook mijn paard vond t nodig om de golfhindernis nummer 6 volledig af te breken in de tweede ronde. Mijn jonge paardje heeft in maart ook mee gesprongen en vond die golfhindernis ook t engst!Doe je de volgende keer weer mee? En hoe hoog sprong jij? Groetjes, Tessa.

Lisetjj

Berichten: 746
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 15:11

Bedankt voor de leuke reacties Lachen En vooral voor de tip om de volgende keer te blijven zitten Tong uitsteken Alle weigeringen die ik van hem heb meegemaakt, is erlangs rennen. Maar nu stopte hij en ging er toen pas langs Tong uitsteken

Ik zal er op gaan letten dat ik mijn onderarm iets meer naar voren meegeef Lachen

@ Skaatje: Die bovenste golf heb ik er inderdaad zelf afgegooid *LOL* Daardoor is de onderkant van mijn been/deel van mijn voet nu heel mooi blauw Blauw oog

@ Tessacheyenne: Er waren heel veel paarden die hem of niet, of met een hele rare sprong sprongen Tong uitsteken Ik heb meegedaan in de 70/80 Lachen Jij? Ik was er 's ochtends vroeg al Knipoog Misschien heb ik je wel zien rijden Tong uitsteken
Als ik de volgende keer weer kan, dan doe ik zeker mee! Haha! Vind het echt leuk om te doen, en zeker als mijn paard het dan ook zo goed doet Haha!

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:14

Leuke foto's, mooi paard.
Rijden ziet er netjes uit! Ik heb altijd geleerd om bij het vallen je teugels los te laten, jij niet? Vork

Ibzzix

Berichten: 56
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Nederland

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:52

Mooi paard!:) Jammer dat je viel.. Ach gut

kiimmiie

Berichten: 812
Geregistreerd: 07-10-07

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:36

Heee lieve Liset,

Wat heb je toch een gek paard!
Maar wel een geweldig paard die in zo'n korte tijd zoveel gegroeid is. Je ziet dat jullie het allebei naar jullie zin hebben en ik vind dat het super goed is gegaan. Volgends jaar moeten jullie wel officieel starten hé, ik praat wel met je ouders..Knipoog
Hahaha,

Groetjes Kim

PandorJ
Berichten: 260
Geregistreerd: 24-12-06

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:40

leuk leuk leuk!

Jammer van die val berder erg netjes Lachen

PonyBonnie

Berichten: 120
Geregistreerd: 05-08-07
Woonplaats: Waddinxveen

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:48

Hee Liset Haha!
Ziet er goed uit zeg!
Volgens mij had L er ook wel zin in,
Op foto 6 zijn oortjes helemaal naar voren,
en zeker de laatste foto van zijn hoofd vind
ik ook erg mooi! Bloos
En die val Duivel Hahha erg mooi Vingers aflikken Tong uitsteken

X Marissa Lovers

ericalover
Berichten: 39
Geregistreerd: 03-01-07

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:49

Ik vind dat je het goed hebt gedaan doe ik je niet naa!
Hopelijk niet zeer gedaan:O
Trouwens die jas van HH heb ik ook Bloos

Lisetjj

Berichten: 746
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 21:26

Amburtjoz schreef:
Leuke foto's, mooi paard.
Rijden ziet er netjes uit! Ik heb altijd geleerd om bij het vallen je teugels los te laten, jij niet? Vork

Ik heb het nooit geleerd, maar wel altijd gedaan. Zaterdag heb ik dat ook gedaan. Ik dacht dat ik hem eerder losliet maar de foto's beweren anders Tong uitsteken

kiimmiie schreef:
Heee lieve Liset,

Wat heb je toch een gek paard!
Maar wel een geweldig paard die in zo'n korte tijd zoveel gegroeid is. Je ziet dat jullie het allebei naar jullie zin hebben en ik vind dat het super goed is gegaan. Volgends jaar moeten jullie wel officieel starten hé, ik praat wel met je ouders..Knipoog
Hahaha,

Groetjes Kim

áls ik ga starten zal dat max 1x per maand zijn hoor Knipoog En dan dressuur en springen Knipoog Tong uitsteken Maar mijn vader heeft dan zaterdag gezien hoe L het doet, maar verder hebben mijn ouders nog niet echt gezien hoe hij nu loopt. Maar met Lars mocht ik ook een startkaart. Waarom met L dan niet Verward Tong uitsteken

_Aise_

Berichten: 529
Geregistreerd: 02-06-05
Woonplaats: Waddinxveen & Renesse

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:32

Heeeeeeej, daar heb je mijn grote vriend!
én Aise's grote vriend natuurlijk.
Nou, ik heb het natuurlijk ook in real life gezien, maar daar zag die val er niet zo Olympische Spelen Turnen-achtig uit!
Dus het is maar goed dat jouw vader het opgenomen heeft, dan kunnen we het nog eens in slow motion bekijken.
En natuurlijk knap getimed van Charlène *geeft Charlène een schouderklopje* Haha!

Nee, maar ik vond dat L het hartstikke netjes deed, hij was inderdaad lekker actief en vrolijk. Het zijn toch rare sprongen, maar als hij het eenmaal een keer gezien heeft doet hij het keurig. Dus ik kan me wel voorstellen dat je heel erg trots op hem bent. En op jezelf natuurlijk! Knipoog Goed gedaan hoor!

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:32

Maar die golfjes zijn ook reuzegevaarlijk hoor. Ben er ook regelmatig (bijna) afgerold bij die hindernis (wij hebben hem ook op stal)

Ziet er leuk uit! Paard heeft er lol in.

tessacheyenne
Berichten: 627
Geregistreerd: 02-07-02

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:29

Wel een lef om 80 te springen hoor....dat doe ik je niet na! Ik reed op dat vosje met die druipkol en had een lichte trui aan. Ik heb rood haar en ben niet al te slank. Ik vond 50/60 al hoog genoeg met mijn paard. Volgens mij was jij achter aan het stappen..je staat tenminste een paar seconden op film! Groetjes, Tessa

Lisetjj

Berichten: 746
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 07:26

@_aise_: Ik vond het echt leuk dat jullie er waren + de camera, want de foto's zijn echt gaaf. Zeker die van de val *LOL* Tong uitsteken

@LizMD: Hoop dat ze vanaf nu goed gaan. Nu heeft ie ze een keer gezien Tong uitsteken 2e rondje deed ie hem ook foutloos Lachen

@ Tessacheyenne: Ok dan weet ik wel wie jij bent Knipoog Jij was met dat paard samen dat trapt toch?

aiselover

Berichten: 855
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: Reeuwijk, Zuid-Holland

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:16

Heel sportief dat je voor de camera even zo'n lenige val deed! Ja
Voor de fotograaf ook altijd erg leuk, die momenten Tong uitsteken
Nee maar wel erg goed gedaan, was erg onder de indruk van jullie, en val L die er met volle vaart en oortjes naar voren helemaal voor ging Haha!
Ben helemaal trots op jullie, en L is en blijft een lekker ding he Knipoog
Wacht maar, zomer 2008, Renesse.....als ie op het strand ook zoveel peper in z'n kont heeft Tong uitsteken [je wilt dan na die vakantie nooit meer terug naar huis Clown ]

en je moet je avatar veranderen want je lekkere paard staat er niet eens in Bloos! Tong uitsteken