PS, ik ben de meid met de witte broek
Ik weet dat jullie allemaal zeggen dat ik te groot / te zwaar ben voor m'n pony, maar toch blijf ik soms rijden (omdat hij anders niet aan te pakken valt). Ik rijdt zo'n 1 keer in de paar maanden..
Vandaag heeft een vriendin (Raven) me meestal geholpen, we hebben een uur geborsteld en 3 kwartiers gereden.. Om beurt, in het begin begon hij te bokken maar Raven kreeg hem onder controle, daarna ging alles super!!!
Genoeg gezeverd, hier de foto's!!

Dit is Raven op Snoopy;) Smile :p:p Snoopy denkt: hallo, geen tijd voor foto's!! Ik wil VOORUIT

en Raven blijft lachen..

Dit lijkt alsof Raven aan het galopperen is maar eigenlijk is dit "nep", sshhtt :p

Gaan we vandaag springen?

Geen idee..

ehh.. Waren we nog van zin om te springen?

We gaan bokt voor de gek houden.. Komaan snoopy!! Spring over de 0 cm :p

Goed Snoopy

Nu een andere meid op m'n rug!! kvind dit een zéér mooie foto omdat m'n rug recht is..

En nog een fototje

En nog wat uitstappen zonder zadel.. Dt vind ik ook een mooie foto!

En nu mag ik nog wat uitstappen.. Persoonlijk vindt ik dit zo'n mooie foto omdat hij z'n nek een beetje krult..
En nog 2 afscheidfoto's:

Van Snoopy: pff wat ben ik moe!! Nu wil ik gaan slapen!!

En van Raven en Tine!! Deze foto is wel op de jumping getrokken vandaag te Lummen

Ik vond dit wel eens mooie foto's

Vind wel dat ik niet te ver naar achter moet zitten, recht zitten, handen laag, niet te kort houden (dat merk ik bij het rijden)
Hebben jullie verder nog commentaar? maar liefst niet omdat ik te zwaar/te groot ben want ik weet dat zelf ook..µ
Liefst niet te erg uitdrukken want ik kan niet goed tegen commentaar maar ik heb wel graag dat je het duidelijk vermeld want ik wil er van leren

PS vermeld ook liefst de commentaar van Raven (als je dat hebt..) en vertel ook of je mij en Snoopy een leuk stel vindt en waarom wel / niet?
Dikke kussen Tine en hoefjes van Snoopy :p
Edit: snap niet waarom m'n foto's zo klein zijn..