aguttie, wat LIEEEEEFFF!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 10:00

mooi gezegd Sanne!
zo zou iedereen over elkaar en over alle andere dieren die er zijn moeten denken..
ik vind ze ook ontzettend fascinerend.. maar ik vind kleine spinnetjes toch iets minder 'lief' dan die grotere..
maargoed ik vind alle beesten wel lief, en eigenlijk ook allemaal wel fascinerend.. behalve vogels.. daar heb ik dus echt niks mee..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 10:14

Arghhhh!!! Ik heb de foto trouwens niet eens gezien, was zo slim om eerst ff de beriggies te lezen omdat de foto toch nog niet geladen was... Schijnheilig Maar eh...ARGGHHHH...IEEEKSSSS...ik lees dus wel net dat ze waar Caballo woont ook van die grote spinnen rond hebben lopen...hellup! Dan moet ik dus voor volgend jaar van mijn spinnenfobie af zien te komen of Caballo moet een "spiderproof" huis hebben...dan blijf ik gewoon lekker de hele vakantie binnen zitten toch... Knipoog (lekker gezellig he Caballo... Knipoog ) Hmmm...ff kijken of ik nou die foto durf te bekijken...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 10:25

Dan mag je de hele dag op de puter spelen. Bokken ofzo??? *LOL* *LOL* Het is toch gratis Tong uitsteken Er kruipt hier overal van dat rare gespuis *LOL* Zelfs in huis, lol....

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 14:42

IK SNAP JULLIE NIET! IK WIL GEEN RUZIE OF ZO MAAR TOCH DOEN JULLIE NOG STEEDS HETZELFDE BART SVP EEN SLOTJE GRAAG OP DIT BERICHT! IK KAN ER NIET TEGEN DAT MENSEN DIEREN ZWART MAKEN! DIERENBEULEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 18:09

jou snap ik niet sanne.
Waarom zijn wij dierenbeulen als wij vinden dat zulke dieren niet in een huis horen? Da's toch een mening?
Jou mening is dat het wel kan, tja, dan zijn we klaar toch?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 18:19

Huh??? Sanne... Verward misschien moet je toch eens beter lezen dan...ik heb niets naars gezegd over spinnen, oke, ik ben er bang voor ( Verward ) maar ik snap ook wel dat die spinnen daar niks aan kunnen doen hoor...maar ja, angst is niet altijd iets logisch he...ik heb ook hoogtevrees en dan denk ik wel eens bij mezelf dat ik me niet zo aan moet stellen en dat het niet eng is...dus ik met m'n vriend de bergen in op Kreta vorig jaar...nou ja, begon ondanks mijn goede bedoelingen vreselijk te hyperventileren, dus eh...misschien is ook "angst" iets waar je dan maar "respect" voor moet hebben, ook al begrijp je het niet...enne...slangen, leguanen, hagedissen etc. vind ik wel hele mooie dieren hoor! Knipoog En je zal me ook niet horen zeggen dat ze al die spinnen voor mij moeten uitroeien ofzo maar emotioneel gezien vind ik ze toch eng, kan ik zelf ook niet verklaren trouwens...maar goed, ik vind niet dat mensen zich hier als "dierenbeulen" hebben gepresenteerd, helemaal niet!!! No offense, maar dat wou ik wwel even kwijt. Ik heb respect voor jou als jij evenveel liefde voelt voor alle dieren maar ik denk dat je ook moet probereb te begrijpen dat het niet voor iedereen zo in elkaar zit. En dieren eng vinden is iets heeeeeeel anders dan ze iets slechts toewensen hoor, dat wens ik namelijk geen enkel dier toe!!!
Groetjes, Jasja

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 22:23

Sorry, voor die ene uitval, ik hou gewoon van dieren en wens eigenlijk dat ik een dier ben, omdat de mens gewoon alles verknald hier! De meeste willen er wat aan doen maar er komt nooit wat van! En ik zie ons niet terug keren in de bush bush. Ik ben ook wel "bang" van beesten die giftig zijn, maar ik overkom mijn angst elke keer weer. Ik hou van slangen, spinnen, tijgers, haaien enz. en als ik dood ga wens ik dat ht door zoiets is dan bijv iets menselijks! Ik vind ook niet dat deze fantastische dieren in een hokje horen, maar echt veel kunnen we er niks aan doen! Ik heb ze zelf ook dat weet ik, maar ja, ik heb ze ook maar gered. Ik koop ze niet van een fokker of zo. En als ik dat zou doen alleen maar van nakweek ouders. Het is ook tegenwoordig verboden dat geen nakweek dieren gehouden worden. Daar is tegenwoordig erg veel op gelet(bij mij zijn ze al 2 keer langs geweest, omdat onze zeik buurvrouw dat aangaf maar das een ander verhaal hier op bokt!) gelukkig hou ik altijd de benodigde en duren papieren bij de hand zodat ik ze altijd kan pakken! ME LOVE SNAKES, SPIDERS, LIZARDS, INSECT, HORSES, KILLER WHALES AND SHARKS!