Uhm... rijcommentaren heb ik niets aan want ik zit er niet zelf op en ik geef ook niets door want ik ben erg tevreden met de ruiter en ik vind het alleen leuk om de foto's te laten zien. Voor meer foto's kun je ook in mijn profiel kijken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annelieke111 schreef:Wat een plaatje!![]()
Het ziet er al fijn uit, volgens mij buigt hij ook heel makkelijk in z'n lijf of niet?
Wel lijkt mij dat er op de laatste foto het bit wel erg veel uit z'n mond steekt..
kinuh schreef:Heel mooi paard, wat ik vind op de laatste foto is dat hij zijn nek wel buigd maar dat je wel erg veel stelling hebt, de energie gaat er helemaal uit bij zijn linkerschouder...
Verder super hoor, mooi paard
Het verschil met de 3e foto is dat hij daar zijn schouder netjes mee neemt
janderegelaa schreef:kinuh schreef:Heel mooi paard, wat ik vind op de laatste foto is dat hij zijn nek wel buigd maar dat je wel erg veel stelling hebt, de energie gaat er helemaal uit bij zijn linkerschouder...
Verder super hoor, mooi paard
Het verschil met de 3e foto is dat hij daar zijn schouder netjes mee neemt
Uhm... rijcommentaren heb ik niets aan want ik zit er niet zelf op en ik geef ook niets door want ik ben erg tevreden met de ruiter en ik vind het alleen leuk om de foto's te laten zien.
janderegelaa schreef:Nee, je KUNT commentaar geven het is geen vereiste. Daarbij heb ik aangegeven dat het niet nodig is want ik zit er niet op en doe er ook niets mee. Dan vraag ik me toch af waar de mensen de eigenwijzigheid vandaan hebben om het toch te doen. Bovendien lijkt het hier wel gebruikelijk om altijd iets negatiefs te zoeken op een foto. En dat is zo ontzettend makkelijk. Wat echt moeilijk is, is om te proberen alleen iets positiefs te zeggen en het negatieve een keer in te slikken. Probeer dat maar eens.
janderegelaa schreef:Nee, je KUNT commentaar geven het is geen vereiste. Daarbij heb ik aangegeven dat het niet nodig is want ik zit er niet op en doe er ook niets mee. Dan vraag ik me toch af waar de mensen de eigenwijzigheid vandaan hebben om het toch te doen. Bovendien lijkt het hier wel gebruikelijk om altijd iets negatiefs te zoeken op een foto. En dat is zo ontzettend makkelijk. Wat echt moeilijk is, is om te proberen alleen iets positiefs te zeggen en het negatieve een keer in te slikken. Probeer dat maar eens.
Lara_Silver schreef:Ik vind het een zeer mooi dier, ik zou hem graag nog eens zien als hij wat meer spieren heeft.
De laatste foto is trouwens geen overstelling maar het kantelen van het hoofd, dit is een rijtechnisch probleem dat dringend vereist opgelost te worden mits je problemen wilt op langere termijn.
Het forum HAW is voor rijtechnisch commentaar. Uitspraken als 'ik hoef geen rijtechnisch commentaar' zijn niet toegestaan. Als je geen commentaar wilt zet hem dan op ITP, ipv hem op HAW te zetten en systematisch blijven herhalen 'dat je geen commentaar wilt'. Ik heb al even getemt voor je. Maar goed, als je de ruiter laat werken aan de probleempjes als het kantelen van het hoofd, en haar blik die constant is gericht op de manenkam, zal het zeker wel goed komen hoor denk ik, want de ruiter rijdt netjes.
Hilde_q schreef:Ik vind het een leuk paard, de mensen willen alleen maar tips geven, daarom heb ik bij deze maar getemt
tja ik zal maar geen commentaar geven, want dat is niet geoorloofd heb ik begrepen uit je voorgaande post.