Ik had afgelopen weekend mijn roze setje compleet gemaakt met nieuwe bandages, dus die moesten uiteraard ook uitgetest worden.
Joy is een 16-jarige merrie (afstamming weet ik zo niet uit m'n hoofd), is M springen geweest en is ook aan een oog blindt. Oorspronkelijk kwam ik haar proberen om bij te rijden. maar al heel snel kwam ik erachter dat Joy absoluut geen paard voor mij is, gelukkig mocht ik toen ook Puce even proberen, m'n nieuwe liefde

Dressuur is dan ook weer niet Joy haar ding, naast dat ze ook nog eens heel koppig is. Sinds kort rijdt Inge Joy af en toe zodat ze wel beweging krijgt. Om haar toch wat toe te laten geven rijdt ze haar af en toe met elastiek. Wat er al iets meer op begint te lijken.
Na een tijdje ging ik er nog even op, maar vind het zelf niet om aan te zien. Maar deze dressuurmiep besloot aan het eind nog even met springmiep een sprongetje te maken, waarmee we het iets meer met elkaar eens werden...

Hier wat foto's;

Inge en Joy

Rustig losrijden

En aan het werk

En ik er op, voor mij dus ook de 2de keer echt rijden met dit paard

En het filmpje van het springen;
http://www.youtube.com/watch?v=vS4bz0OuV_I
Als het weer goed is en we tijd hebben vrijdag misschien weer foto's van onze 'vaste' paardjes. Ik weer op Puce en Inge weer op Curious
Maar voor de afwisseling dit er even tussendoor
!
!
)
Gaat toch lekkerder