Nou ja, heel levensverhaal gaat eraan vooraf; duik mijn profiel dan maar in.
Om toch nog een beetje een trainingsdoel te hebben ben ik dit jaar toch maar weer de Z2 ingegaan. ZZ licht zal helaas niet meer gaan lukken omdat ik geen eigen vervoer meer heb.
Ik let nooit zo op anderen maar voelde me tijdens het losrijden wel lichtelijk geintimideerd door een paar pláátjes van paarden, waaronder 1 echt bewegingswonder...
Imago blijkt nog steeds niet onder te doen voor de jongere garde en omdat ik vandaag gewoon voor de zoveelste keer apetrots was op de liefde van mijn leven, móet ik gewoon even deze foto's plaatsen.
Ik rij momenteel op een leenzadel die op Imago goed past maar voor mij (veel) te groot is; mijn zadel wordt op maat gemaakt. Ik schuif dus hopeloos heen en weer en omdat Imago al niet lekker zit, is het voor mij extra lastig om een beetje knap te balanceren op hem
.Ik had Nico Verwer als jury vandaag. Onze eerste proef werd beloond met 214 punten en tweede proef 217 en 1e plaats! In de eerste proef had trouwens iedereen winst...
En vandaag had ik gewoon gaan zin om dat irritante rothoedje op mijn hoofd te zetten dus heb lekker gekozen voor lekker basic: cap!
Het zijn stills van een videofilm trouwens dus inderdaad niet de beste kwaliteit!
Galopje:

Draf, uitstrekken:

Schouder binnenwaarts rechts op AC lijn:

Appuyement draf naar links:

Lange zijde uitstrekken in galop (had ik een 8 voor --> altijd leuk!)

Diagonaal uitgestrekte stap:

Vlak voor de wissel op I:

Drafje:

Uitgestrekte draf (en dan zit hij écht niet lekker meer...)

Ging super viv