Gisteren heb ik Tristan-B op de hengstenkeuring van het NEWP voorgesteld. Aangezien Tristan nog niet op zijn oude niveau is (hij heeft een zeer ernstige blessure in zijn hals gehad) hebben we ervoor gekozen om er een 'simpele' clinic van te maken, met hoe we thuis bezig zijn om Tris weer klaar te stomen voor de wedstrijden. We hadden begrepen dat veel van de aanwezigen niet fanatiek in de dressuursport bezig zijn, vandaar ook dat we het niet technisch hebben gemaakt, maar gewoon lekker basic
. Barbara heeft het geheel erg leuk aan elkaar gepraat, nogmaals bedankt daarvoor 
Ik ben echt super trots op 'm
, hij heeft werkelijk waar geen stap verkeerd gezet, en dat nadat hij een jaar niet van huis weg is geweest! Met losrijden was hij nog wel érg onder de indruk van de (jonge en drukke) hengsten die af en aan liepen, dus toen heeft hij zich even een beetje druk gemaakt, maar hij bleef braaf en toen we de ring in gingen zette hij zijn beste beentje voor
. Alsof hij wist dat er mensen aan het kijken waren haha!Ben veel te gelukkig om érg kritisch naar het filmpje te kijken
, hij zou wat flitsender voor mijn been mogen maar hij was al behoorlijk moe van alle indrukken en vond dat hij het gewoon gewéldig deed, stapte met een mega big smile af
! Hij is zo hard vooruit gegaan de laatste tijd en dat je hem dan op zo'n fijne manier rond kunt sturen op vreemd terrein geeft een heerlijk gevoel, dan weet je weer waar je het voor doet
. Hopelijk gauw weer op wedstrijd de ring in, we hebben er zin in!Helaas is de kwaliteit door het uploaden erg achteruit gegaan, misschien dat ik daar nog wat op kan vinden!
edit: als je rechtsonderin op het pijltje drukt, en hem op 100% of 200% zet is het al een stuk beter te volgen
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0383697156
. Hij was zó braaf ook
.