Losrijden

Strekken

Oppakken *dressuur is niet echt zijn ding
*

Springen

Nog even crossen

opbouwend commentaar mag
Bedankt Aniek(aniekR @ Bokt) voor de foto`s!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*

Bellie2 schreef:ziet er netje uit hoor! al helemaal voor een knol van 24 jaar!
Aleen mag ik weten waarom je je teugel op bijna elke foto zo los heb??(niet aanvallend bedoeld hoor! en dan bedoel ik van de rijfotos niet springfotos)

Biebz95 schreef:Hoii,
Leuk paardje!
Jullie passen goed bij elkaar
Je mag je handen wel wat meer rechtop houden, want je hebt een beetje pianohandjes als ik het zo zie
Bij springen moet je wat minder op de nek leunen, of lijkt dat maar zo?
Of leg je gewoon je handen op de nek, maar leun je er niet op?Verder ziet het er wel goed uit!
Groetjes Bibi
haha nee, ik leun niet op zn nek hoor!
Candorlover schreef:Wat een leuke combinatie zijn jullie!
Is hij echt al 28? Zou ik niet zo snel zeggen hoor!
Hij heeft duidelijk plezier in het springen, en jij ook. Ga zo door!

Pytje schreef:hij ziet er idd niet uit als 24. Leg de grondbalk de volgende keer aan de andere kant.. of spring de hindernis van de andere kant. Dat is makkelijker/fijner.
am13 schreef:Top hoor, doen wat hij leuk vindt!!
Ik sprong vroeger ook nog met een 25-jarige, en die was zelf zo uitgekiend met springen: ik hoefde alleen nog maar het parcours rond te sturen. Wat behoorlijk moeilijk was gezien het moordende tempo! Cool hoor, lekker zo doorgaan!
zeer herkenbaar!
JUSTXME1993 schreef:Ik vind het er heel vriendelijk uitzien, paard heeft er plezier in, zie dat je hem goed beloont. zon opaatje mag verwend worden

brandnewby schreef:Ziet er netjes uit! Leuk om te zien dat je er zoveel plezier in hebt!
Dankje! am13 schreef:Haha, dan GROEI je he?
Als mensen denken dat het nog een jonkie is en je lekker kan zeggen: hij is al 24 hoor!
Het is ook wel een hele prestatie tenslotte, niet zoveel paarden bereiken die leeftijd in zo'n conditie!!!