Morgan @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LouLi

Morgan @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 17:50

Deze zondag op wedstrijd geweest en Oakland1990 was zo lief om foto's te maken Lachen. Het was de tweede keer dat ik op dit niveau start ( is denk ik ongeveer L in Nederland). Ik vond het al veel beter als vorige keer, de eerste proef had ze nog veel spanning maar al minder als vorige keer. De tweede proef was ze ontspannen maar miste ze dan een beetje impuls. Ik had 60 en 62 procent.

Afbeelding
Juist binnen in de eerste proef, nog veel spanning
Afbeelding
Afbeelding
Halthouden op x, en hinniken naar haar vriendinnetje
Afbeelding
Afbeelding
al meer ontspannen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
juist aangesprongen in galop en nog wat overenthousiast
Afbeelding
Door een S van hand veranderen
Afbeelding
Keertwending om de voorhand op X, is nog veel werk aan.
Afbeelding
Halthouden na de keertwending,netjes vierkant
Afbeelding
En klaar Lachen

Bedankt voor het kijken, laat je ook een berichtje achter? Haha!

SillyWilly

Re: Morgan @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 17:55

hej,
proficiat met de punten
ik ken jou van ziens: jij hebt de E5 gewonnen op
troffee ABBE A. Jacobs
ik reed daar ook mee.
nog veel succes verder

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:47

Vin het er best wel gespannen uitzien.Kan natuurlijk een moment
opnamen zijn maar dat wou ik even kwijt.Verder heb je naar mijn
zinnen een heel erg mooi paardje onder je kont zitten.Ziet er erg leuk uit.

Groetjes

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 19:13

Morgan was ook erg gespannen, al dat gehinnik en die enge planten Haha! ik vond het er zeker netjes uitzien, en je bent helemaal niet te groot ondanks dat het nog een "pony" is.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 19:16

Heey. Het zijn wel leuke foto's geworden. De 3e laatste foto, daar is het wss niet de bedoeling. Maar haar achterbeen wauw! Clown
En verder. Vindt ik haar wel mooi lopen maar vind dat ze er iets meer "door" mag lopen. Mat iets meer lossigheid. Maar dat is dan misschien wel mijn eeuwige dressuurprobleem.

En idd. Je past er goed op. Ik zie niets van te groot Tong uitsteken
Groetjes Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:52

Gefeliciteerd Lio! Ik zei toch dat je de E zo door zou zijn Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het mooie foto's. Thuis zie ik je meestal iets dieper rijden, dan is hij ook losser in de bovenlijn. Desalniettemin vind ik het een mooi plaatje en jullie maken echt veel progressie hoor!
Ik moet volgens de regels ook rijtechnisch commentaar geven, dus hier gaan we Haha!
Ik zou hem graag iets losser zien, wat meer over de rug en meer rek in de bovenlijn. Ondanks de spanning: probeer hem van achter naar voren te blijven rijden zodat het neusje er iets meer uitkomt en zijn achterbeen door kan blijven komen. Zelf mag je meer voor je blijven kijken.

Heel veel succes nog en op naar het kampioenschap in de klasse A!

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 00:18

Bedankt iedereen Lachen Ze is inderdaad nog erg gespannen maar ik hoop dat hoe meer we starten hoe meer ze went aan vreemde omgevingen. Ik rijd haar thuis inderdaad iets dieper maar probeer haar op wedstrijd wat meer opgericht te rijden ( aangeraden door instructrice) omdat ze ervoor dikwijls in gespannen situaties te diep liep doordat ik te onzeker was en haar te rond reed.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:14

Hoi Lio!
Ik vind het er leuk uitzien! In St-Hubert liep ze idd veeeel meer ontspannen, maar daar weet ze elke zandkorrel ondertussen al wel liggen natuurlijk Knipoog
En de eerste keer een klasse hoger starten, is een uitdaging op zich! Ik vind je percentage echt wel goed! Aan dit tempo win je volgende winter de M ofzo Clown

Rijtechnisch zou ik ook meer naar de ontspanning proberen toe te rijden, maar dat heb je vast geprobeerd Lachen dus eigenlijk kan ik er niet veel aan toevoegen. Vind het er best goed uitzien, en vind je houding ook erg netjes Ja en Morgan is een prachtig paardje (of pony Knipoog )

Ik hoop je snel weer te zien! Vele succes nog Haha!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:50

Als het binnenkort nog eens ergens is als we er beide zijn neem ik nog wel eens foto's als je dat wilt. Zomerseizoen is buiten dus dan zal er ook meer te zien zijn op de foto's...

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 18:03

Ja, ontspanning is ons grootste werkpunt op wedstrijd maar ik hoop dat dat vanzelf komt als we wat meer routine krijgen.
Oakland1990 schreef:
Als het binnenkort nog eens ergens is als we er beide zijn neem ik nog wel eens foto's als je dat wilt. Zomerseizoen is buiten dus dan zal er ook meer te zien zijn op de foto's...

Ja, zou leuk zijn en dan neem ik ook wel eens foto's van jou. Buiten is de kwaliteit altijd beter Lachen

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:12

Volgende keer bij ons dus Haha! deal! Outdoor is sowieso leuker als het niet te warm is en niet giet ofzo.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:41

Tis allemaal ni gemakkelijk he Lachen
En op wedstrijd is altijd beetje spanning he, sowieso een beetje stress (die heb je wrs thuis niet zo Lachen ) en dan ook nog allemaal vreemde paarden, vreemde omgeving, binnenpiste,...

Komt wel goed! Hoe meer wedstrijden, hoe meer (wedstrijd)ervaring, en hoe beter dat het gaat gaan he Knipoog

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 08:05

Ziet er goed uit Lio, de eerste keer een nieuwe klasse is spannend. Haha!
Je weet zelf waar je aan moet werken dus dat komt helemaal goed.
Ik vind Morgan een geweldig mooi paard!

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 08:14

Ziet er goed uit en je rijd goed!