Devon @ clubkampioenschap

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Devon @ clubkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 17:52

Afbeelding
Nog op stal, even checken wat het vrouwtje toch allemaal aan het doen is.

Afbeelding
Losrijden, hier was Devon alweer rustig, ik kwam in Volle galop het veld opvliegen omdat meneer het toch wel eng vond.
de koudbloed was gearriveerd hoor Haha!

Afbeelding
Even kijken naar het nichtje van een vriendin van mij, die zat toen in de ring

Afbeelding
nog even losrijden in wedstrijdtenue

Afbeelding
en dan de ring in

Afbeelding
hmm, jas ophangen 50 cent en iets meer knik in mijn armen

Afbeelding
Middenstap ( kwam er niet zo goed uit, kan hij beter)
((tenminste ik geloof dat dit een foto van de middenstap is))

Afbeelding
Arbeidsdraf

Afbeelding
en zie hier het bewijs...............we zitten in de galop Haha!

Afbeelding
mooie draf, alleen hoor ik daar eigenlijk nog in de galop te zitten.............ach het is gelukt om 1 hele volte te galoperen ipv van 1,5 dus dat vond ik al heel netjes van ons Knipoog

Afbeelding
Linksom kreeg ik hem helaas niet in galop, onderdeel in een flink draftempo afgelegd Bloos

Afbeelding
Halsstrekken Kwijl ontzettend mooie foto, kreeg maar een 6 voor het halsstreken omdat de daling constanter moest Verward

Afbeelding
Tja, als je net moet poepen voor het van hand veranderen in middendraf dan komt die middendraf en toch echt niet uit.........

Afbeelding
afwenden en arbeidsstap, het manneke was moe Gaaaap wel een 7 voor de overgang Haha!

Afbeelding
in een wel heeeeeeeeeeele grote bocht bij a afwenden (stond ook zo op het protocol Haha! )
Devon je haar danst Clown

Afbeelding
Samen met mijn instructrice even nabespreken hoe het gegaan was Tong uitsteken

Ben dik tevreden over ons proefje.
172 punten,
voor mijn ervaring die ik heb vond ik de jury wat streng gejureerd maar ze weet dan ook niet dat ik geen wedstrijden rijd en dit pas mijn tweede wedstrijdje met Devon is, maar dat maakt niks, de punten die er bij geschreven waren waren wel terecht en daar kan ik wat mee.
Voor de houding en de zit had ik een 7 en voor de verzorging een 8 (ondanks dat zijn witgewassen sokken al niet meer wit waren toen ik een paar rondjes op het grasveld gereden had)
Stap een 7, draf een 6 en galop een 5.
Laagste punt een 4 en hoogste punt een 8.
ben er wel tevreden mee.

Cross heb ik me voor afgemeld, Devon zou dan bijna 4 uur moeten wachten, dat vond ik te lang, hij had zowiezo al veel indrukken te verwerken voordat de dressuur uberhaupt begon, ik ben lekker samen met Regina door het bos naar huis gestapt.
Ik heb wel nog de route gelopen van de cross zonder Devon, en volgend jaar doe ik die zeker mee, Devon gaat die geweldig vinden dat weet ik wel.
Ach wie weet doen we volgend jaar alle onderdelen mee.
Eerstvolgend project wordt de koudbloedwedstrijd 13 september in Velden Haha!

Natje_Spirit

Re: Devon @ clubkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:59

Gefeliciteerd met je punten, vind het wel goed voor een 2de wedstrijd Lachen. Wat betreft je houding, probeer je handen op de juiste plek te houden en je ellebogen langs je zij. Maar waar ik vooral aan zou werken zijn je voeten, die stoort mij enorm en zeker omdat je sporen aanhebt. Het zijn namelijk echte kapstokken probeer hier samen met je instructrice aan te werken en je hakken goed naar beneden houden, soms trek je te vaak je hakken op, mss een gaatje korter Knipoog ?
Wel een leuke tinker, op die eerste foto staat hij echt lief en moest hij zwarte sokken hebben is het net een fries Haha! op de eerste foto toch.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 18:08

Natje_Spirit schreef:
soms trek je te vaak je hakken op, mss een gaatje korter Knipoog ?

Klopt, ik moet mijn beugels inderdaad een gaatje korter, maar dat kan nog niet omdat ik al in het laatste gaatje zit, volgende week wordt mijn zadel bijgevuld en dan krijg ik meteen een paar gaten erbij in mijn riemen, dus dan gaat ie een gaatje korter.
Ben al druk aan het oefenen met mijn voeten, ik heb ze nu tenminste wel al redelijk stil, een tijd terug bleef ik continu drijven en dat is er nu al inmiddels uit, volgend punt om aan te werken in inderdaad die kapstokken Haha!
Citaat:
Wel een leuke tinker, op die eerste foto staat hij echt lief en moest hij zwarte sokken hebben is het net een fries Haha! op de eerste foto toch.

nou niet gaan schelden he Nagelbijten / Gniffelen Haha! Clown net een fries, tssssss Devon is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knapper *LOL*

Western_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:57

Wauw dat is nog eens een droompaard:P
Je moet er alleen om denken dat je je handen omhoog houd en je tenen naar binnen houd verder heel netjes.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 18:07

Western_4 schreef:
Wauw dat is nog eens een droompaard:P
Je moet er alleen om denken dat je je handen omhoog houd en je tenen naar binnen houd verder heel netjes.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Tuurlijk heb ik hier wat aan, tips zijn altijd welkom, graag zelfs