Nog op stal, even checken wat het vrouwtje toch allemaal aan het doen is.

Losrijden, hier was Devon alweer rustig, ik kwam in Volle galop het veld opvliegen omdat meneer het toch wel eng vond.
de koudbloed was gearriveerd hoor

Even kijken naar het nichtje van een vriendin van mij, die zat toen in de ring

nog even losrijden in wedstrijdtenue

en dan de ring in

hmm, jas ophangen 50 cent en iets meer knik in mijn armen

Middenstap ( kwam er niet zo goed uit, kan hij beter)
((tenminste ik geloof dat dit een foto van de middenstap is))

Arbeidsdraf

en zie hier het bewijs...............we zitten in de galop

mooie draf, alleen hoor ik daar eigenlijk nog in de galop te zitten.............ach het is gelukt om 1 hele volte te galoperen ipv van 1,5 dus dat vond ik al heel netjes van ons

Linksom kreeg ik hem helaas niet in galop, onderdeel in een flink draftempo afgelegd

Halsstrekken

Tja, als je net moet poepen voor het van hand veranderen in middendraf dan komt die middendraf en toch echt niet uit.........

afwenden en arbeidsstap, het manneke was moe

in een wel heeeeeeeeeeele grote bocht bij a afwenden (stond ook zo op het protocol

Devon je haar danst

Samen met mijn instructrice even nabespreken hoe het gegaan was

Ben dik tevreden over ons proefje.
172 punten,
voor mijn ervaring die ik heb vond ik de jury wat streng gejureerd maar ze weet dan ook niet dat ik geen wedstrijden rijd en dit pas mijn tweede wedstrijdje met Devon is, maar dat maakt niks, de punten die er bij geschreven waren waren wel terecht en daar kan ik wat mee.
Voor de houding en de zit had ik een 7 en voor de verzorging een 8 (ondanks dat zijn witgewassen sokken al niet meer wit waren toen ik een paar rondjes op het grasveld gereden had)
Stap een 7, draf een 6 en galop een 5.
Laagste punt een 4 en hoogste punt een 8.
ben er wel tevreden mee.
Cross heb ik me voor afgemeld, Devon zou dan bijna 4 uur moeten wachten, dat vond ik te lang, hij had zowiezo al veel indrukken te verwerken voordat de dressuur uberhaupt begon, ik ben lekker samen met Regina door het bos naar huis gestapt.
Ik heb wel nog de route gelopen van de cross zonder Devon, en volgend jaar doe ik die zeker mee, Devon gaat die geweldig vinden dat weet ik wel.
Ach wie weet doen we volgend jaar alle onderdelen mee.
Eerstvolgend project wordt de koudbloedwedstrijd 13 september in Velden