Het was lekker weer vandaag, mijn vriend ging mee, en ik was de digicam eens niet vergeten, dus eigenlijk moest het er wel van komen! Gelijk even een van mijn nieuwe setjes showen... Sorry dat mijn trui niet matcht

Even vooraf:
Donna heeft volledig Duits papier, weet echt niet wat erop staat. Verder is Donna is een extreem lang paard, ze is ongeveer 170 en heeft dekenmaat 215, dat zegt al genoeg denk ik. Hierdoor vertekent het beeld nogal, het lijkt of ze uit elkaar valt, maar de achterhand is er meestal goed bij (behalve wanneer ik mijn been er niet aan hou).
Ohja; saillant detail, bijna vergeten. Donna wordt deze maand alweer 21!!!
En nog iets (EDIT): Op haar 13e ongeveer heeft Donna een ongelukje gehad op de wei waardoor haar pezen achter bijna finaal doormidden waren. Resultaat was dat ze afgekeurd was... Resultaat is nu lekker rijden!

Eigen commentaar:
-Neusje mag er soms meer in
-Binnenhand is soms wat streng (dat komt dus doordat ik denk dat ze niets doet vanachter, en dan wil ik teveel gaan doen)
-Zoals in het voorwoord gezegd, ten alle tijde mijn been eraan houden, anders komt die achterhand niet mee!
Even poseren (vanuit een gunstige hoek, even die lengte van het paard camoufleren

Loswerken, wat lager instellen:

Drafje, werk aan de winkel, je ziet duidelijk dat haar achterhand er nog niet bij is:

Al beter:

Galopje, hier wordt ze vaak ook een stuk losser van en dat losser worden moet hier nog gebeuren:

Best knap van Don, hier is de achterhand er duidelijk een stuk meer bij (ik heb mijn been er ook aan). Nu moet ik nog ZITTEN BLIJVEN!:

Zelfde als hierboven

Ook al beter:

Stukje wegrijden:

ZO jammer dat deze wazig is! Wederom stukje wegrijden:

Achterhand kan er wel bij

Wijken *KUCHKUCH binnenhand*:

Even wat langer, wel de hand laten volgen:

Nog steeds even wat langer, nu galop (sorry, weer wazig):

Uitdraven:

En toen uitgestapt, en klaar is Kees.
Commentaar is welkom, maar denk aan mijn voorwoord!