Ja, al weer een poosje geleden dat ik foto's van Tivara heb geplaatst geloof ik. Maar afgelopen weekend is Tanya (Tanya89) weer met camera in de aanslag langs geweest. Ze is hengstig, en liet met rijden niet helemaal los dus was niet echt tevreden maargoed. We hebben inmiddels 6 winstpunten in de M1, wat aardig hard is gegaan dus vanaf nu gaan we het even een beetje rustig aan doen met de wedstrijden Het was op de foto's wel duidelijk te zien dat ik weer wat meer op m'n kont moet gaan zitten
Net iets tegen m'n hand
Inzet SB
Jammer dat ze net iets duikt
Tjaa, we kunnen natúúrlijk niet zonder de leuke Tivara grapjes Zeker als de contra niet zo leuk meer is, dan moet er weer wat leven in de brouwerij komen volgens mevrouw
En klaar dus weer richting huis
Laatst bijgewerkt door Tivara op 26-02-08 20:26, in het totaal 4 keer bewerkt
Erg mooi paard, jammer dat je foto's wat klein zijn, maar ondanks dat ziet het er goed uit hoor. Van die spanning is niet zo veel te zien hoor! Veel succes met haar!!
Tivara is en blijft een leuk beestje om te zien Kiki. Het rijden ziet er met momenten al erg leuk uit, ze krijgt soms al een mooie oprichting, maar op andere foto's is ze nog wat aan het duiken, dat is wel jammer.
Ze heeft echt zo'n onschuldig koppie d'rop zitten he, zo van ik doe toch niks
Je broek bij je dekje / deken kan natuurlijk echt niet
Je heb een leuk paardje, mooi koppie heeft ze Zoals je zelf zegt meer op je kont zitten, en het viel me bij SB op dat je wel erg veel stelling hebt, zo buigt ze m.i. te veel in haar hals. Succes verder!
Meis, wat een prachtige foto's weer! Ik moet haar echt snel een keer in het echt komen bekijken hoor, hahaha! Heel veel succes met je wedstrijden, jij bent echt in no time M2, ik weet het zeker.
Kiek leuke foto's weer Die ene van de contra is wel echt zo'n typische Tivara-foto haha Qua rijden idd op je kont zetten en opletten dat ze niet gaat duiken en achter lekker actief blijft You go girl