Lotte1990 schreef:Ziet er goed uit!! Ik vind het nog steeds een lekkerding, maar dat wist je al

Ze is wel een beetje aan de dunne kant of lijkt dat zo?
dank je wel 
en nee ze is niet te mager hoor (ribben zijn niet zichtbaar) maar er mogen best wel een paar kilo's bij
ze krijgt momenteel 3 kg krachtvoer per dag (2 kg per dag van de stal en 1 kg voer ik zelf bij) en uiteraard kuilgras
ik heb al vaker aangegeven dat ze wel wat meer kan gebruiken maar ja dat word 1 week gedaan en daarna zetten ze haar weer terug op 2 kilo
maar ik ga weer zeuren dat ze gewoon meer moet hebben
BE_GENTLE schreef:Ik vind je een beetje zoutzakkerig zitten en je hebt de teugels vrij lang je hebt je handen bijna tegen je eigen buik aan zitten en handen recht op.. volgens mij mogen je beugels ook iets langer.. anders meer je benen uitdrukken.. mooi paard wel..
dank je wel
en zal erde volgende keer op letten
LadyLuna schreef:Ik ben het wel een beetje eens met m'n voorgangers, ze zou voor het mooie nog wel wat dikker mogen zijn. En je beugels nog steeds 1 a 2 gaten langer maken, voor een veelzijdigheidszadel zou het goed zijn maar je hebt nu eenmaal een dressuurzadel

dank je wel
en ik ga zeuren op stal dat ze weer meer eten moet hebben (moet je nagaan dat ik zelf ook al bij voer)
GinnyBanshee schreef:heyyy, leuke fotos weer

zou alleen jou teugels wat korter pakken zodat je je handen meer voor je uit kan hebben
je hebt haar weer lekker aan het lopen

dank je wel ginny 
en ja mn teugels kort houden is weer een extra aandachtspuntje (ging een poosje goed)
Heleen1988 schreef:mooie foto's weer! jij hebt wel geluk met zo'n fijne fotograaf die vaak zin heeft om mee te gaan

Het ziet er weer lekker ontspannen uit! Een paar goede tips zijn hierboven al genoemd. Probeer je beugels eens 2 gaatjes langer te doen. probeer er op te letten dat je je schouders goed naar achter druk, dan ga je vanzelf iets rechter op zitten en als laatste probeer ook je teugels een beetje korter te pakken.
Let wel: dit zijn allemaal details he, het ziet er echt lekker ontspannen uit, maar voor het plaatje zou het nog mooier zijn als je hieraan probeert te werken. Succes!
dank je wel 
en de fotograaf gaat altijd mee naar mn paardje
(alleen blijft de camera heel af en toe thuis)
en ja idd mijn beugels wat langer en mijn teugels wat korter 
frisiangirl schreef:ik vond het een mooi bespierd paard. Je teugels zou ik inderdaad korter maken en je handen wat lager houden. Je beugels mogen wel een paar gaatjes langer. Verder erop letten je schouders naar achteren te houden, vooral op de foto bij middenstap zit je erg bol. Volgens mij zijn dat de punten waar je nog een beetje om moet denken, verder lekker ontspannen plaatje.
dank je wel 
en ga zeker op deze dingetjes letten 
Pletje123 schreef:Het paard loopt (teveel) op haar voorhand. Probeer haar meer van achteren naar voren te rijden, zodat ze achter meer tot dragen komt en voor dus meer kan rijzen. Het horizontale evenwicht ontbreekt eigenlijk nog een beetje.
Mijn tip: rijd veel overgangen en tempowisselingen en hou haar daarbij van achter snel en actief!
Succes!
dank je wel
en ik ben bezig met veel tempowisselingen enz
maar wat de meeste mensen niet weten is dat tica ietsjes overbouwd is en dat ze zo gefokt is om met de voorhand iets meer naar beneden gericht te lopen (is namelijk western gefokt)
hierdoor is het wat moeilijker voor haar om opgericht te lopen zoals een dressuurpaard
maar we zijn er wel mee bezig 
_ulivi_ schreef:probeer idd je beugels eens een gaatje langer te maken en je teugels iets korter..
maar verder ziet het er goed uit, mag misschien iets meer van achter naar voren gereden worden.
trouwens wel netjes hoor, L1+5 in 2 wedstrijden!
dank je wel
en ja is zeker netjes in 2 wedstrijden al 5 wp te hebben
en ben ik ook zeker trots op 
catharina24 schreef:* teugels korter, handen lager en meer voor je lichaam plaatsen
* je zit in een stoelzit dus doe je beugels vaak uit en probeer op de binnenkant van je dijbeen te zitten, daardoor krijg je echt een betere houding.
*borst naar voren schouders naar achteren.
*veel overgangen rijden met je paard, is altijd handig en goed.....
Verder leuk paard hoor en goed gedaan!!!
dank je wel 
en ik ga er mee aan het werk