Pony's van de manege voorgesteld!!

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sieltjuh

Pony's van de manege voorgesteld!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 21:20

Ik ben er nu alweer een tijdje gestopt met rijden, maar toch wou ik jullie deze foto's nog laten zien.
Het zijn de pony's van Manege Abeele. Het kleinschalige manegetje van m'n "schoonzus".
De foto's zijn van van de zomer.

Dit is misschien een beetje kleine foto, maar dit was op de showdag. Ik deed hier met m'n les Hakuna Matata. vlnr Esther op Mister, Ik op Fjordy (m'n 1e liefde), Sophie op Nomar (m'n 2e liefde *LOL* ) en Evelien op Ruby.
Afbeelding

Hier een fotootje van Isabel. De moeder van Ruby. Echt een heel klein lief scheetje, waar ik vroeger nog wel eens op heb gereden.
Afbeelding

Mister, de meest kleine en stoute pony van de manege }>
Afbeelding

Thomas de tinker. Hier op de foto is het niet te zien, maar hij heeft aan de rechterkant een ingedeukt oog. Is als veulen gebeurd ofzoiets Verward
Afbeelding

Tinka de tinker Haha! (orginele naam hè??)!! Erg lieve en altijd vies uitziende tinker (ligt altijd in der eigen pies B) )
Afbeelding

En hier m'n laatste liefde van de manege!! Ute!! Ze is een veulen van Fjordy en dit jaar pas ingereden. Ik heb op haar een proefje gereden voor haar ervaring. Ze was stikbraaf en ik was super trots dat ik als eerste een proefje op haar deed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En tot slot nog ff een fotootje van Abeels Irano. Het wedstrijdpaard van Vivian (instructrice op de mangege). Jammer dat ik geen gehele foto van hem heb, want het is een ontzettend mooi paard om te zien.
Afbeelding

groetjes
Sieltjuh

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

linielin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 21:45

kei mooie paardjes, die mister is mooi!!! kweil kweil

Don't dream your live but life your dreams!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 21:51

Mister is echt een poeperd, maar ook wel heeeeel erg ondeugend!! Poep eten vind ie erug leuk!! Haha! *raar paard*

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie