de paardenfluisteraar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 22:52

Ik heb een leuk boek op de kop weten te tikken. Nu maar 4,95 bij de V&d (liefhebbers)

het staat vol met prachtige foto's en verhalen over hoe de film is opgenomen en het gebied enzo.
Afbeeldingpilgrim probeert de regie te helpen

Afbeelding
Curt Pate, paardentrainer, in de piste aan het werk met pet, het paard van buck Brannaman. Pet is een van de 'stands-in' voor Pilgrim

Afbeelding
High Tower, het paard dat pilgrim speelt, is een van de best gedresseerde 'filmpaarden' van hollywood

Afbeelding
Hoewel er alles aan gedaan is het er realistisch uit te laten zien, is er in de film niet echt gebrandmerkt. Overigens is het brandmerken van vee in de staat Montana verplicht. Een vertegenwoordiger van de amerikaanse dierenbescherming was aanwezig bij alles scenes waarin dieren meededen.

Afbeelding
Toen Scarlet (Grace) met de opname begon had ze pas drie paardrijlessen gehad. Bij het einde van de opnames kon ze goed rijden.

Afbeelding
Rechts zit het meisje dat haar stand-in is voor de paardrijscenes.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 03:20

Bij ons wordt er ook gebrandmerkt. Je brandmerk staat ook geregistreerd bij de gemeent waar je woont. Het is een herkening voor iedereen in de omgeving hier. De meeste mensen die hier koeien hebben, daar ken ik het brandmerk van. Erg handig als er eens een koe van huis wegloopt.
Leuk dat je dat boek voor zo weinig kon vinden en dat je de foto's hebt geplaatst.
groetjes...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 09:53

Ik heb het boek ook al een paar jaar, er staan echt hele mooie foto's in

Vandaag even geen achterhaalde quotes

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 20:52

nu voor 4,95 wreeeeeeed die moet ik hebben!!!!!!!!!!!!! bedankt!! ehct mooie foto''s ook!!

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers