foto's uit de oude doos: van erg naar ergst :D:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

foto's uit de oude doos: van erg naar ergst :D:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 17:24

ik heb laatst eens even mijn paarden foto's opgeruimd en kwam een aantal leuke tegen.....

deze is cool:
Afbeelding
hihi, hier begon het allemaal mee. Dit zijn mijn zusje en ik op Juultje. Was toen al een van de oudste ponies van de maniege (is 12 (!!) jaar geleden) en ze leeft nog steeds!!

en zo eindigde het Haha! Haha! Haha!
Afbeelding
Ben dus begonnen op Juultje en geeindigd op Miranda: mijn eerste eigen pony Lovers ziet er wel redelijk netjes uit toch...? (let niet op mijn uitstekende teentjes, door gescheurde enkelbanden krijg ik ze niet goed naar voren Boos! )

nog een foto uit de oude doos:
Afbeelding
Madonna, het laatste (en misschien wel mooiste) veulen van mijn verzorgpony Janneke.. mooi veulentje he... Kwijl Kwijl Haha!

Afbeelding
mijn twee dikzakjes na het longeren.. (Janneke, de palomino is dus moeder van veulen hierboven...duh Verward .. Haha! )
don't mind the BUIK please.... Lips are sealed Schijnheilig

Afbeelding
mijn ponietje heeft nogal eens last van een attitude zoals je ziet: talk to the hoef cause my face won't listen... Haha! Haha! Haha! (tsja, zelfs ponies met een grasBUIK kunnen arrooooo zijn Tong uitsteken Knipoog Haha! Haha! )

en wat vonden jullie er van.. best wel een beestenbende niet Clown Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:02

leuke foto' S! die laaste foto is erg grappig en die foto van het veulentje vindt ik lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 22:55

De onderste foto is leuk zeg !!!
Echt een "stoer" paardje is het daar..
Hou ik wel van Haha!