Het is alweer een tijdje geleden dat ik een topic heb gemaakt over Chelsea.
Begin december heeft ze koliek gekregen en moest hier aangeopereerd worden anders zou ze het niet redden.
Wonder boven wonder is ze hier goed uit gekomen en ze heeft het gered!
Na 2 maandjes stil gestaan kon ik er eindelijk weer op.
We zijn toen weer rustig begonnen met conditie opbouw, ze was ook heel erg mager geworden.
Donderdag 7-2-2008 heb ik een aantal foto's gemaakt en die wilde ik graag met jullie delen.
Ik heb toen nog niet zo veel van haar gevraagd omdat ik er pas net een paar keer op had gezeten.
Inmiddels rijd ik haar weer wat meer bij elkaar en zijn we ook met de galop bezig.
Het is toch weer anderhalve week verder dan de foto's gemaakt zijn, en is ze al veel dikker (eerst kon je haar ribben tellen) weer. Dus ik merk echt elke week verschil.
In dit topic kun je foto's vinden van vóór dat ze koliek kreeg:
[HAW] Chelsea voor het eerst @ bokt

1. Poseer foto, op weg naar de bak.

2. Rijden in de bak (we hebben voor het rijden gelongeerd, hier helaas geen goede foto's van).

3. Idem.

4. Idem.

5. Weer op weg naar huis.

6. Nog even poseren, jammer dat je hier zo goed die kale plek op haar hals ziet (dit was van het infuus).

7. Stap foto, op weg naar huis.

8. Weer thuis, samen nog even op de foto.

9. Kusje
Bedankt voor het kijken!
Binnenkort volgen er meer foto's, die worden hopelijk morgen al gemaakt, dan plaats ik die ook!
Laat je ook even een berichtje achter, met eventueel tips?
De foto's heb ik te danken aan Rachel (Rachel_x op bokt), dankjewel, het was een erg gezellige ochtend!
Groetjes Nicol.
P.s: de hengstenvlecht die we hadden gemaakt was een beetje raar gaan zitten, let daar niet op aub