Hij heeft de afgelopen maand even laten zien dat hij niet altijd braaf is
Sinds het laatste topic (een maand geleden) zijn we Zephyrius gaan bijgevoeren, omdat we vonden dat hij wat dun werd. Hij is dus nu wat beter op gewicht, maar heeft ook wat meer streken
Een aantal weken geleden heeft hij Caroline (zijn eigenaresse Caroline1985 op bokt) eraf gebokt, en zaterdag heeft hij mij er dus ook af gesmeten
(jammer genoeg zijn van mijn valpartij dan weer geen foto's
) Ik moet ook gewoon niet altijd zeggen dat hij zo ontzettend braaf is
2 weken geleden is Zephyrius naar de tandarts geweest die een flinke kies getrokken heeft waardoor we hem ook een week niet gereden hebben. Hij is nu wel een stuk rustiger in zijn aanleuning naar mijn idee

Vooral op de eerste foto's zie je wel wat meer spanning, en in de galop komt dit ook terug, dit heeft dus alles te maken met de steiger en bokshow waarmee hij mij eraf smeet
Gelukkig was hij na een tijdje weer wel lekker ontspannen en konden we ook weer gewoon halsstrekken en zo
(alleen geen foto's van
)Hier dan de foto's:
1. Eerst weer even lekker iets langer stappen

2. Braaaaaf paard (Nog een nietsvermoedende Mirjam
)
3. Fijn drafje, volgens mij ook nog voor dé ontploffing
, zelf niet voorover vallen

4. Na de ontploffing, je ziet duidelijk de spanning in hem én in mij terug

5. Alweer wat relaxter

6. Lekker kontje (van Zephy natuurlijk he
)
7. Prettiger beeld, alleen stelling naar de buitenkant, wel alweer wat meer lengte en ontspanning

8. Deze foto vind ik zelf echt een fijn beeld geven, lekker ontspannen, en ik zit niet als een zoutzak

9. Weer even stappen tussendoor

10. Galop linksom, nog veel werk aan te doen, hij was erg gespannen in de galop, en mijn houding is ook slecht

11. Galop rechtsom, zelfde verhaal...

Daarna is Caroline (zijn eigenaresse) er nog op gegaan, van haar hier ook een paar foto's!
Ze weet niet dat ik deze foto's plaats, dus willen jullie wel een beetje lief zijn voor haar!
Ik vond deze foto's gewoon de moeite waard.
12.

13. Hele fijne draf foto!

14. En de laatste!

Zephyrius is sinds november echt een beetje aan het werk, we rijden hem nu zo'n 4 keer per week een half uurtje; we willen nog lang van hem genieten!
Hij pakt alles snel op en is normaal eigenlijk altijd erg braaf, we kunnen zelf ook alleen met hem kleine stukjes naar buiten! Commentaar is natuurlijk welkom, hou het wel vriendelijk, want we hebben echt het beste met hem voor
En als je toch kijkt, laat dan ook even een berichtje achter

Hier nog de link naar het topic van een maand geleden, wat vinden jullie, is hij veel veranderd??
Primeur! Zephyrius, 3,5 jarige paddox @ work
Ik hoop dat jullie snappen dat ik ontzettend blij ben met mijn verzorgpaard!

haha, ik kon het toch niet laten om er ook wat foto's van Zephy en jou bij te plaatsen
Kweet niet of hij dat doet , maar in dat geval: ga stevig op je kont zitten voor je gevoel wat achterover en hem vlot door laten lopen.