We zijn nu al zo ver dat we stappen, draven en galopperen en grote wendingen rijden. Daarnaast probeer ik hem zo veel mogelijk recht te richten en op de achterhand te zetten.
Nou liep hij gister echt ZALIG. Totdat mijn moeder kwam met de camera. Toen moest meneer al schrikken omdat er iemand de bak binnen kwam en was het knopje om. Toch ging hij uiteindelijk weer redelijk.
Omdat mijn moeder altijd foto's maakt op de verkeerde momenten (waardoor je echt hele rare foto's krijgt) had ik gevraagd of ze een filmpje wilde maken dan kon ik die hier zetten. Waren ze toch te groot om te uploaden.
Dus heb ik een paar stills gemaakt van het filmpje zodat jullie toch een beeld krijgen.
Ze zijn dus redelijk wazig maar ach het geeft een beeld en ben al zo blij dat we weer tot zo ver kunnen rijden en dat hij nogsteeds goed loopt dat ik het gewoon even met jullie moest delen.

Stap. Hier wilde ik net op de volte gaan maar hij buigt wel heel veel in...
En er zaten kabouters achter de deur volgens Toy.

Drafje. Lekker met de achterhand eronder. Alleen moet ik meer rechtop zitten en mn teugels meer aan houden...

En de galop. Hierbij krijg ik hem nog niet helemaal door de hals maar al wel meer op de achterhand wat hij heel moeilijk vind. Ben hier dus al heel blij mee nou ik nog op mn kont blijven zitten...
Dat waren ze weer!
Opbouwend commentaar is altijd welkom!