) bij de Lingehoeve, waarna helaas nogsteeds niet duidelijk is wat Wis nou precies heeft, en ze dus weer aan het werk moet om te kijken hoe ze het gaat doen. Er is iig wél duidelijk na scintigrafie van heel de wervelkolom+benen dan er op een plekje niet-aktieve artrose (wat er wrsch al zit zolang ze onder het zadel is en niets doet en niet erger wordt) in de hals na echt nergens iets zit wat op dit moment opspeelt, dat zou er nml dmv een "hotspot" uit zijn gekomen bij de scintigrafie.
Ik moest beginnen met een aantal dagen achter elkaar longeren, vandaag was dag 1, het begon met een werkelijk onmogelijk en ongeduldig druk paard maar het eindigde met een braaf paardje

op deze foto zie je het geschoren stuk op de rug+hals+tussen de oren+achterkant voorbenen best goed..

het "duikboot-effect"
dit moet nog beter worden als ze sterker is, ze heeft zo weinig gedaan tot nu toe en de laatste maanden dus helemaal niets dat ik haar als een groene 3 jarige moest bekijken ipv een 4,5 jarigeAl vertekend het iets extra omdat de bovenkant van haar rug geschoren is, dat geeft een beetje een gek beeld van de bovenlijn

hier ontspant ze eindelijk, bijzet komt ook losser

en op het eind een fijn beeld

nog even stappen

en klaar! met haar nieuwe -te foute- roze deken

de komende dagen blijf ik longeren&foto's maken, ben benieuwd hoe het beeld zaterdag is na een weekje werken

Maar zo te zien pakt ze het wel weer netjes op, hopelijk blijft dat zo doorgaan.