Maar dat komt nog wel een keertje
Moet zeggen dat ik erg geschrokken ben van mijn houding
, maar gelukkig zie ik dat nu, en kan ik daar nu dus weer mee aan de slag. Verder moet ik toch echt wat meer mijn teugels op maat nemen, maar Rhea is nogal een gevoelig typetje dus dat moet met mate
Rijtechnisch commentaar en tips zijn altijd welkom, mits goed onderbouwd

Kijk en geniet
Om te beginnen haar lieve smoeltje

Twee foto's achter elkaar gemaakt

Te diep, helaas, wel lekker gestrekt

Pasje voorwaarts

Een (bagger)galopje. Niet een al te beste opname helaas

Artistieke fotograaf

En totslotte nog even lekker door het meertje.

Sorry voor de wisselende kwaliteit van de foto's, Hyves was niet zo vlot dus heb de rest maar via MijnAlbum moeten doen, wat niet ten goede komt van de kwaliteit

En hoe je door dat water heen denderde...helemaal toppie. Ik durf dat ook wel hoor, maar mijn vrouwtje doet het in dr broek als ik zo door het water kletter...Je baasje haalt wel het allerbeste uit je hé? Ik kan me levendig voorstellen dat ze je alleen weg zou doen als je een super tehuis krijgt, dat zegt ze elke keer weer tegen mijn baasje als het weer ter sprake komt. Rhea Ik vind je een bikkel en als ik zelf niet ook een merrie was en we alle twee wel een beetje haar op onze tanden hadden ..dan...nou ja....dan zou je wel in mijn stal mogen komen wonen. Maar ik geloof dat we echt ruzie gaan krijgen als we lepeltje lepeltje moeten gaan slapen.