nameless schreef:wat een gezeur weet over wielsporen, volgens mij heeft ze gladde dikke wielen om, die zijn nog altijd zachter dan een lange stompe sppoor hoor, probeer maar een met je hand. ze heeft een stil been dus zie geen probleem, vind dat ze hem netjes rijd,cap eigen keus maar wel slimmer, paard is idd lang maar vind hem zo al redelijk in de goede richting lopen. thumbs up!
Ik wil niet heel veel zeggen.
"maar dat wat een gezeur weer".. bevalt me niet zo. Vooral omdat jij helemaal niet weet hoe de mensen het bedoelen.
Ik zeg ook wat over haar sporen, maar als aller eerste vraag ik haar erna waarom ze die wielsporen gebruikt.
Meestal gebruikt men sporen omdat er te weinig reactie vanuit het been is. Tog?
Je werkt vanuit je benen en geen reactie dan ga je je hulpen verharden.
Dat is de reden waarom ik er gewoon op een "naar mijn idee" beleefde manier naar vraag en vervolgens een tip of advies (hoe je het zien wil) aanbiedt.
Daar is dit topic immers voor, niet?
Als je met zulke sporen zn paard door de basis moet rijden, hoe dan verder?..
Dus ik geef haar hier een tipje bij.
Probeer niet gelijk de mensen daarop aan te vallen, want misschien wordt het wel helemaal niet zo bedoeld.
Meerendeels bedoelen we het goed en zijn we hier niet om elkaar af te kraken, maar om van elkaar te leren en tips te geven.
Niet iedereen doet dit altijd op een even efficiënte manier, maar goed ook daar kunnen we van leren.