_nicolle_ schreef:mooi paard

ziet er goed uit vind ik en commentaar geef je zelf al, led inderdaad op je handen

dank je wel 
Tumba schreef:Mooi Paard

Alleen je moet de foto's van de zijkant nemen,
dan kan je beter zien of ie niet te diep loopt enzo

dank je wel 
en zal aan mn vriend vragen of hij de volgende keer de foto's van de zijkant wilt maken 
Elianna_ schreef:Mooi paardje hoor!

Commentaar geef je zelf al.
Succes in de L1..

dank je wel 
MissDonna schreef:op de galop foto mag je wel meer gaan zitten

maar bij de galop fotos vind ik je handen het mooist, verder vind ik ze erg ver uit elkaar!
Verder heb je een leuk paard onder je kont

dank je wel 
en ja idd bij de galop foto zijn mn handen het mooist
heb mn handen meer uit elkaar omdat ik haar wat meer door heb gevraagd omdat ze een beetje vast zat
Joonsel schreef:Let op de je je handen niet te breed zet. Je ziet dit vooral goed bij het wijken.
Ik vind het een leuk ding! Verder heb ik ook geen commentaar.
dank je wel
en ja zal op mn handen letten
WenK schreef:Leuke foto's!
In de schouderbinnenwaartsfoto's zie je dat je paard de achterhand naar buiten zet. De achterhand moet op de hoefslag blijven, de voorhand breng je naar binnen, voor een proefje moet je sb op 3 sporen zijn, dat houd in dat het binnenachterbeen in het spoor van het buitenvoorbeen treed.
Om het uitzwaaien van de achterhand tegen te gaan kun je je buitenbeen iets naar achter leggen. Vergeet trouwens ook niet te kijken waar je heen gaat, in de schouderbinnenwaarts rijd je rechtdoor, zoek aan de overkant een punt uit waar je je op richt.
Verder vind ik ook dat je je handen wat wijd hebt en je teugels zijn zo te zien aan de lange kant. Je zit wel heel netjes rechtop en je paardje loopt verder keurig hoor!
dank je wel 
en zal zeker aan je tips werken en denken
en ja mn teugels waren idd wat te lang maar daar heb ik normaal eigenlijk amper last van
en ja ik ben trots op mijn zit
paar maanden geleden zat ik echt naar voor en mn paardje loopt idd keurig 
OssiejJ schreef:Leuk paardje! vind het dekje er erg leuk op staan

dank je wel
en ja het dekje staat haar idd erg goed! 
TalithaSL schreef:Wat mij opvalt is dat je je mond vaak open hebt, dat had ik eerst ook en kreeg ik altijd commentaar op. Heb me dat nu afgeleerd. Had er soms een droge mond van haha. Misschien is het bij jou ook wel net een moment opname
mn mond was me niet opgevallen 
maar ik heb er nooit commentaar over gehad dus denk eerder dat het een momentopname is
geerke schreef:prachtig paard,let inderdaad op je handen,afentoe heb je ze in je buik!naar voren en dragen die handen..verder loopt hij keurig...
dank je wel
en ja had mn teugels te lang
SanneKyla schreef:Wat een prachtig paard, commentaar geef je zelf al, je handen rechterop en hoger!! Veel plezier met dit leuke paardje!
Gr.
dank je wel 
en plezier heb ik zeker van dit paardje 
heb haar al ruim 11 jaar 
Silke_ schreef:dit is echt een prachtige pony!!
ben verliefd

dank je wel
wjerdo schreef:SanneKyla schreef:Wat een prachtig paard, commentaar geef je zelf al, je handen rechterop en hoger!! Veel plezier met dit leuke paardje!
Gr.
Ik vind juist dat haar handen zo zeker niet hoger mogen (over het algemeen). Wanneer je kijkt op het moment dat de TS haar handen breed heeft, ja daar mogen ze hoger en meer bij elkaar. Maar bij, als voorbeeld, de galop foto. Mogen de handen zeker niet hoger.
Je moet het paard kunnen begrenzen, en hoe hoger de handen, hoe sneller het paard door de 'teugel' heen loopt.
Verder geeft dit een fijn beeld weer, probeer bij de SB er voor te zorgen dat je paard in 3 sporen loopt.
(uitleg stond ergens al gegeven volgens mij).
En tip: Stuur bij het wijken niet te veel mee, houdt je paard gewoon lekker recht op 2 teugels en rijdt hem zo naar de muur kant. Anders krijg je te veel stelling en hij hoort in principe bijna recht te zijn met wijken.
groetjes Lara
dank je wel 
en ja ik vond het ook weer een fijn beeld geven
het rijden gaat steeds beter en ben ik heel trots op