MyWishMax schreef:Over de thiedeman ben ik het met de rest eens. Zitten we fijne plaatjes tussen, dat die lekker zakt van achter. Alleen de galop ziet er nog wat gespannen uit

En je hoofd recht houden he?

Haha, ja, ik kantel m'n hoofd.
Héél lastig om dat eruit te werken.
Randy01 schreef:Leuk paard heb je daar zeg.
Helemaal eens met wat RK zegt...niets eraan hangen bij een steigeraar! Is alleen maar des te linker hoor!
Je bent lekker aan het rijden zo te zien en hebt momenten erbij dat je paard lekker aan het sjouwen is. Als ik details ga kijken denk ik aan de foto's te kunnen afzien dat je paard niet goed 'spoort'. Probeer meer met het rechtrichten aan het werk te gaan, alhoewel hij een heel fijn beeld geeft op die foto die van achteren op het diagonaal is genomen.
Enne...vind je dat zelf heel mooi bij hem staan, die lange manen? Ik denk namelijk dat mooie getoilletteerde manen hem een wat vlottere en sportievere uitstraling zullen geven. Maar het is natuurlijk jouw paard en jouw smaak hoor!
Laat je niet zo tussen je oren pakken door je paard, wees hem voor en hem te slim af...doen hoor, want je hebt een leuk dier onder je kont!
Mijn paard heeft inderdaad moeite met recht lopen, voornamelijk in de voorwaartse gangen, zoals uitgestrekte draf en middengalop enz. Gelukkig gaat dit steeds beter en loopt hij steeds meer op z'n eigen benen.
Ja, over z'n manen zit ik zelf een beetje te twijfelen. Iedereen zegt namelijk dat ik ze moet knippen, maar ik ben zo trots op z'n manen.
Maar als ik d'r iets aan doe, dan wordt het óf laten groeien óf recht omhoog. Want zo kort staat hem niet leuk, vind ik. En omhoog vindt dan ook niemand een goed idee.
Bedankt voor je commentaar; daar kan ik wat mee!